Ja, al bijna een heel jaarquote:
Ik hoop dat Hyves een voorbeeld neemt aan de strakke vormgeving van Facebook. Da's echt 100 keer beter.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ha facebook heb ik ook, maar dat is ook niet echt alles
, vooral als je alleen mensen uit de omgeving kent die toch niets anders dan hyves kennen
.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADarude - Sandstorm
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb 3 iphone apps er op staan, dus leek me wel geinig..
quote:
[..]
3 of 4 zelfs...
Ik heb een Swing 620. Woei !quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef DaMook het volgende:
Ja, al bijna een heel jaar, een oude dus
.
I'm with you.... alleen leuk in de auto op een lege snelweg. Verder kan ik er niks mee, zeker niet in t humeur van nuquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:52 schreef Cee het volgende:
Oh hier heb ik dus niks mee.
Iemand het lijstje van volgend uur?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:53 schreef Briggy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADarude - Sandstorm
-Hans- ©
Maar niemand die ik ken zit op facebook (nou ja 1tje waarvoor ik het ook genomen hebquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Facebook is handiger, want zo'n 20 keer groter dan Hyves (en vooral: internationaal).
Ik heb er 1quote:
Ik heb 'm nu iets meer dan een jaar. Blijf er nog steeds errug enthousiast overquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, al bijna een heel jaar, een oude dus
.
Ik heb geen Hyves, ben altijd principieel tegen Hyves geweest. Nu niet meer echt tegen, maar het principe blijft nog een beetje hangen. Heb echt geen zin in mensen van vroeger. (scholen en oud werk etc.) Dus vandaar liever niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is Hyves dan niet veel handiger of heb je dat al?
Ik vind het nou net totaal niet duidelijk. Hyves vind ik wel duidelijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hyves een voorbeeld neemt aan de strakke vormgeving van Facebook. Da's echt 100 keer beter.
Beter dan zo'n Greenpoint dingquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves, ben altijd principieel tegen Hyves geweest. Nu niet meer echt tegen, maar het principe blijft nog een beetje hangen. Heb echt geen zin in mensen van vroeger. (scholen en oud werk etc.) Dus vandaar liever niet.
Lees ik nu dat je een old scool "swing" hebt.
Ik 7quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik heb 5 pagina's vol met apps op m'n iPhone
.
Hmja, maar qua vormgeving vind ik Facebook toch een stuk strakkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het nou net totaal niet duidelijk. Hyves vind ik wel duidelijk. Maar dat kan gewenning zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |