soms zitten hier echt foto's tussen waarvan ik denk wat is hier mis mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:06 schreef blistah het volgende:
Ten eerste: prachtige reeks!![]()
Ten tweede: PICS!
[ afbeelding ]
Dat rechteroog![]()
[ afbeelding ]
Dat kind zal geen goede toekomst krijgen als het op vader lijkt
Ik heb niet gezegd dat de vader het kind zal verwaarlozen. Ten tweede wil ik je erop wijzen dat de beste jongen eruitziet als een marginale pauper. Dat ziet iedereen. Waarschijnlijk heeft hij geen fatsoenlijke opleiding genoten en daarom zal het kind zeer waarschijnlijk géén goede toekomst krijgen ALS het op vader lijkt. Ik zeg niet dat het kind erop lijkt, of dat vader het kind zal verwaarlozen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
soms zitten hier echt foto's tussen waarvan ik denk wat is hier mis mee.
en dat is dus ook zo met de laatste foto hiervan met die jongen en dat kindje ( misschien niet eens zijn eigen kindje )
jij wil dus nu zeggen dat jij kan zien aan zijn uiterlijk dat het geen goede vader zal worden?
misschien word hij wel een betere vader dan jij ooit zou zijn voor je eigen kind.
dus omdat hij een pet draagt, een goud kettinkje om heeft en een tattoo heeft zal hij zijn kind verwaarlozen?
Deze is echt ergquote:
Wat een schattig stel, ze delen zelfs elkaars lippenstiftquote:
Die guido kom je echt overal tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |