Game zequote:Op zondag 28 december 2008 11:23 schreef BrandX het volgende:
Zo ik ga even empire spelen, en daarna eens wat andere dingen oppakken die goed schijnen te zijn voor mijn ontwikkeling
laters!
quote:Op zondag 28 december 2008 11:26 schreef BrandX het volgende:
dan had je hem maar in ONZ moeten posten, GC is nou eenmaal een zeer serieus forum
Avarnoe et Par'oquote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze Israel weg willen hebben. Alleen hebben de joden ook niet recht om daar te wonen?
Dit is iets wat ook niet goed zal komen in de nabije, en misschien wel verre, toekomst.
ik praat helegaar nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
waar maak je je druk omquote:
dat is ook echt iets om je over op te winden op een mooie zondag ochtendquote:
Ik wind me er niet over op hoor?quote:Op zondag 28 december 2008 11:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is ook echt iets om je over op te winden op een mooie zondag ochtend
ik snap sowieso niet hoe je je er aan kan ergeren maar goed....quote:
ik mis een fatsoenlijk espresso apparaat, ik haat mijn senseoquote:Op zondag 28 december 2008 11:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik mis mn senseo... dat koffiezetapparaat schiet niet op
ik zou een moor kunnen doen voor een heerlijke ristrettoquote:
Ik had een espresso apparaat, ooit... Tot ik op een ochtend koffie ging zetten en het hele ding uitelkaar klapte, hele keuken onder de koffie troep enzoquote:Op zondag 28 december 2008 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mis een fatsoenlijk espresso apparaat, ik haat mijn senseo_!
dan had je hem waarschijnlijk te sterk gezetquote:Op zondag 28 december 2008 12:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had een espresso apparaat, ooit... Tot ik op een ochtend koffie ging zetten en het hele ding uitelkaar klapte, hele keuken onder de koffie troep enzo
Hehe, viel wel mee geloof ik. Maar had wel de espresso apparaat fabrikant aan kunnen klagen, als ik in Amerika had gewoond, geloof ik. Flinke brandwond op mn handenquote:Op zondag 28 december 2008 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan had je hem waarschijnlijk te sterk gezet
wat een stom pruts ding dan, welk merk dan streep ik die van mijn lijstje afquote:Op zondag 28 december 2008 12:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, viel wel mee geloof ik. Maar had wel de espresso apparaat fabrikant aan kunnen klagen, als ik in Amerika had gewoond, geloof ik. Flinke brandwond op mn handen
Al sla je me dood... Had m van mn moeder gekregen, en mn moeder heeft m weer gekregen van een vriendin, want die vriendin werd dement en moest naar een verpleeghuis.quote:Op zondag 28 december 2008 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een stom pruts ding dan, welk merk dan streep ik die van mijn lijstje af
ok dan koop ik die nietquote:Op zondag 28 december 2008 12:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Al sla je me dood... Had m van mn moeder gekregen, en mn moeder heeft m weer gekregen van een vriendin, want die vriendin werd dement en moest naar een verpleeghuis.
doe je snelquote:Op zondag 28 december 2008 12:07 schreef Klonk het volgende:
even een kloteklusje op zondagochtend, het halve huis is nu heringericht, eens kijken hoe de spaarrekening er nu bij staat
hi & byequote:
ja en net ook al bijna 3 en 4 - 0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |