ja en dus?quote:
wtf ik ookquote:
Heb je rambo 4 al gezien toevallig?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dus?
hij heeft een keigaaf mes![]()
ja liek duhquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je rambo 4 al gezien toevallig?
Wel eindelijk zijn tekst eruit gehaaldquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja liek duh![]()
jeugdsentiment verpest door die botox kop
mijne had een kooi met 4 verdiepingen en was egaal bruinquote:
Mijne had een ronde kooi en t was een russische dwerghamster, en toen hij 2 was ging ie dood, en toen heb ik m begraven in de bosjes bij de school in mn broodtrommetje... 2 weken later kwam ze met allemaal grote graafmachines daar, en gingen ze de boel weg halen... en weg was Ramboquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijne had een kooi met 4 verdiepingen en was egaal bruin
datzelfde heb ik hehad met mijn papegaaiquote:Op zondag 28 december 2008 00:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne had een ronde kooi en t was een russische dwerghamster, en toen hij 2 was ging ie dood, en toen heb ik m begraven in de bosjes bij de school in mn broodtrommetje... 2 weken later kwam ze met allemaal grote graafmachines daar, en gingen ze de boel weg halen... en weg was Rambo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |