Ik heb gister een muts, handschoenen en een thermo shirt gekochtquote:Op zondag 28 december 2008 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
Jort
Niet stil blijven staan he, dan bevries je
Toch wel in polaire uitvoering hequote:Op zondag 28 december 2008 10:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb gister een muts, handschoenen en een thermo shirt gekocht
Preciesquote:Op zondag 28 december 2008 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch wel in polaire uitvoering he
Handig. Komt wel vaker voor daar toch?quote:Op zondag 28 december 2008 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, ik had al 1 uur geleden vertrokken moeten zijn, maar het vliegtuig is er nog niet
Je zit niet toevallig in een verkeerde tijdszone?quote:Op zondag 28 december 2008 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, ik had al 1 uur geleden vertrokken moeten zijn, maar het vliegtuig is er nog niet
steeds relaxterquote:Op zondag 28 december 2008 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Brand![]()
Relaxed wel
En hoe is het met jou?
Het komt wel eens voor ja...quote:Op zondag 28 december 2008 10:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Handig. Komt wel vaker voor daar toch?
Als ie nou er zo achter gaat staan dat hij in de gaza strook staat is daar toch niets mis meequote:
quote:Op zondag 28 december 2008 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat dacht ik ook toen ik incheckte en hoorde dat het nog wel even ging duren, maar het is toch de gruwelijke waarheid... zodoende kan ik lekker rustig aan doen dus..quote:Op zondag 28 december 2008 10:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Je zit niet toevallig in een verkeerde tijdszone?
Wilders heeft zelf in Israel gewoond dus zijn standpunt is trouwens niet zo heel gekquote:Op zondag 28 december 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ie nou er zo achter gaat staan dat hij in de gaza strook staat is daar toch niets mis mee
Ik snap de reactie van Israel, niet die van Hamas die ineens zo verontwaardig doen.quote:Op zondag 28 december 2008 11:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Wilders heeft zelf in Israel gewoond dus zijn standpunt is trouwens niet zo heel gek
als ze mij vergeten zijn wordt het een duur geintje voor AirAsia, er zitten er dan nog dik 100 die vergeten zijn...quote:
En die piloot zich maar afvragen waarom het vliegtuig zo leeg isquote:Op zondag 28 december 2008 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ze mij vergeten zijn wordt het een duur geintje voor AirAsia, er zitten er dan nog dik 100 die vergeten zijn...
Hamasquote:Op zondag 28 december 2008 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap de reactie van Israel, niet die van Hamas die ineens zo verontwaardig doen.
oeh heb je 100 lekker chickies bij je?quote:Op zondag 28 december 2008 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als ze mij vergeten zijn wordt het een duur geintje voor AirAsia, er zitten er dan nog dik 100 die vergeten zijn...
Zo is dat volk nu eenmaal, het typische gedrag van kuddedieren (whehe) uit het Midden-Oosten.quote:Op zondag 28 december 2008 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap de reactie van Israel, niet die van Hamas die ineens zo verontwaardig doen.
whehe...quote:Op zondag 28 december 2008 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En die piloot zich maar afvragen waarom het vliegtuig zo leeg is
Geeneen, en sinds ik pas om 11 uur vanavond (zoals het er nu naar uit ziet) in mijn hotel ben, kan ik het uitgaan vanavond ook wel vergeten... hoewel....quote:Op zondag 28 december 2008 11:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh heb je 100 lekker chickies bij je?
quote:Op zondag 28 december 2008 11:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh heb je 100 lekker chickies bij je?
Ik snap dat ze Israel weg willen hebben. Alleen hebben de joden ook niet recht om daar te wonen?quote:Op zondag 28 december 2008 11:09 schreef BrandX het volgende:
mjah, maar wij, de westerse wereld, hebben wel gewoon x aantal jaar geleden een stuk grond van de palestijen afgepakt en gezegd: dit heet nu israel en hier gaan de joden nu wonen, lekker puh!
Ik zeg niet dat ik het met de hamas eens ben, helemaal niet, uberhaupt geweld:![]()
maar ik snap wel waar sentimenten vandaan komen in deze.
Het irritante is dat zowel israel als palestina niet vreedzaam met elkaar willen leven en allebei vinden dat de ander maar moet oprotten. Daar ligt het grote huidige probleem.
Pluimvee mag inderdaad niet de cabine in. Kut-regeltjesquote:Op zondag 28 december 2008 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]pluimvee mag niet zomaar het vliegtuig in hoor. Al zou dat wel dat hoestje van Indah verklaren, vogelgriep
De KSC? Echt nietquote:Op zondag 28 december 2008 11:20 schreef JortK het volgende:
O jee het begint nog een serieus topic te worden ook
Game zequote:Op zondag 28 december 2008 11:23 schreef BrandX het volgende:
Zo ik ga even empire spelen, en daarna eens wat andere dingen oppakken die goed schijnen te zijn voor mijn ontwikkeling
laters!
quote:Op zondag 28 december 2008 11:26 schreef BrandX het volgende:
dan had je hem maar in ONZ moeten posten, GC is nou eenmaal een zeer serieus forum
Avarnoe et Par'oquote:Op zondag 28 december 2008 11:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap dat ze Israel weg willen hebben. Alleen hebben de joden ook niet recht om daar te wonen?
Dit is iets wat ook niet goed zal komen in de nabije, en misschien wel verre, toekomst.
ik praat helegaar nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
waar maak je je druk omquote:
dat is ook echt iets om je over op te winden op een mooie zondag ochtendquote:
Ik wind me er niet over op hoor?quote:Op zondag 28 december 2008 11:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is ook echt iets om je over op te winden op een mooie zondag ochtend
ik snap sowieso niet hoe je je er aan kan ergeren maar goed....quote:
ik mis een fatsoenlijk espresso apparaat, ik haat mijn senseoquote:Op zondag 28 december 2008 11:54 schreef Pien85 het volgende:
Ik mis mn senseo... dat koffiezetapparaat schiet niet op
ik zou een moor kunnen doen voor een heerlijke ristrettoquote:
Ik had een espresso apparaat, ooit... Tot ik op een ochtend koffie ging zetten en het hele ding uitelkaar klapte, hele keuken onder de koffie troep enzoquote:Op zondag 28 december 2008 11:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik mis een fatsoenlijk espresso apparaat, ik haat mijn senseo_!
dan had je hem waarschijnlijk te sterk gezetquote:Op zondag 28 december 2008 12:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had een espresso apparaat, ooit... Tot ik op een ochtend koffie ging zetten en het hele ding uitelkaar klapte, hele keuken onder de koffie troep enzo
Hehe, viel wel mee geloof ik. Maar had wel de espresso apparaat fabrikant aan kunnen klagen, als ik in Amerika had gewoond, geloof ik. Flinke brandwond op mn handenquote:Op zondag 28 december 2008 12:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan had je hem waarschijnlijk te sterk gezet
wat een stom pruts ding dan, welk merk dan streep ik die van mijn lijstje afquote:Op zondag 28 december 2008 12:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, viel wel mee geloof ik. Maar had wel de espresso apparaat fabrikant aan kunnen klagen, als ik in Amerika had gewoond, geloof ik. Flinke brandwond op mn handen
Al sla je me dood... Had m van mn moeder gekregen, en mn moeder heeft m weer gekregen van een vriendin, want die vriendin werd dement en moest naar een verpleeghuis.quote:Op zondag 28 december 2008 12:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat een stom pruts ding dan, welk merk dan streep ik die van mijn lijstje af
ok dan koop ik die nietquote:Op zondag 28 december 2008 12:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Al sla je me dood... Had m van mn moeder gekregen, en mn moeder heeft m weer gekregen van een vriendin, want die vriendin werd dement en moest naar een verpleeghuis.
doe je snelquote:Op zondag 28 december 2008 12:07 schreef Klonk het volgende:
even een kloteklusje op zondagochtend, het halve huis is nu heringericht, eens kijken hoe de spaarrekening er nu bij staat
hi & byequote:
ja en net ook al bijna 3 en 4 - 0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |