Ehm, dan moet je bij LS zijn. Ik ben een beetje in een Beatle mood.Is niet erg toch?quote:
Vandaar dat je net een rood kruisje hadquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nah. die hep nou pijn in zijn bek en een onstoken poes dus la maar
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was nog vorige.. Maar heb je er ff bijgezet heur
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaar dat je net een rood kruisje had
heb jij niks teruggelezen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:43 schreef Marrije het volgende:
Fann, vanwaar eigenlijk die naamswissel?
Maar heb goed nieuws. De kat kwam vanochtend binnen gewandeld en beide ogen weer helamaal open.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
Het zit je ook niet mee LS. Eerst een zieke poes nu een ontstoken kaak en dat allemaal tijdens of na de kerstdagen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar heb goed nieuws. De kat kwam vanochtend binnen gewandeld en beide ogen weer helamaal open.
Die pijn aan mijn bek zal me aan mijn bibs oxideren. Was gewoon heerlijkk die kat weer te zien met beide ogen open en natuurlijk zo brutaal als voorheen.
Had je daar al antwoord op gegevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
heb jij niks teruggelezen?![]()
gewoon omdat het kanen lekker kort enzo.......
Genies ook over...moooiiiii. (raar woord, genies).quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar heb goed nieuws. De kat kwam vanochtend binnen gewandeld en beide ogen weer helamaal open.
Die pijn aan mijn bek zal me aan mijn bibs oxideren. Was gewoon heerlijkk die kat weer te zien met beide ogen open en natuurlijk zo brutaal als voorheen.
mwa....... die vraag is pas een stuk of 30x langs gekomen....quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Had je daar al antwoord op gegevenIk heb wel wat teruggelezen maar lang niet alles. Ik scroll soms even snel door het geleuter heen op zoek naar een rel maar vaker niet dan wel.
Ah, lekker kort enzo, ja. Weet Ribas je zo wel te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |