aha het fokpaar van 2008quote:Op zondag 28 december 2008 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, met dank aan Juud en Dementor!
Nee hoor Ruud!quote:Op zondag 28 december 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie het meer als een hobby.Loopt die uit de hand
Dat vind jij, lief hoorquote:
quote:
Welnee, tis juist hartstikke knap dat je het zo volhoud!quote:Op zondag 28 december 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het stoort mij totaal niet. Ik vind het wel grappig. En je steekt er nog iets van op.quote:Op zondag 28 december 2008 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga er vanuit dat huil niet staatquote:![]()
Dan zei ik Doek ni! oftewel Dat doe ik niet
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
dr stond heel niet....quote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er vanuit dat huil niet staat![]()
Dan zei ik Doek ni! oftewel Dat doe ik niet
O, dank je.quote:Op zondag 28 december 2008 00:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Welnee, tis juist hartstikke knap dat je het zo volhoud!
Dus datquote:Op zondag 28 december 2008 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het stoort mij totaal niet. Ik vind het wel grappig. En je steekt er nog iets van op.
ja dan wordt het langzaam tijd dat de huwelijksdatum komt vast te staan.quote:Op zondag 28 december 2008 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tof! Ik bedacht me opeens dat de bbq alweer 3 maanden geleden was, de 26ste! Dus al een kwart jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja dan wordt het langzaam tijd dat de huwelijksdatum komt vast te staan.
Ja! Dan koppelen we er gelijk een meeting aanvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2008 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Dan koppelen we er gelijk een meeting aanvast!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag jou voor als wedding plannerquote:Op zondag 28 december 2008 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
Ja! Dan koppelen we er gelijk een meeting aanvast!![]()
quote:Op zondag 28 december 2008 00:59 schreef Sporti het volgende:
[..]Mijn feestlocatie, wat doe je?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |