nicequote:Op zondag 28 december 2008 00:36 schreef Sporti het volgende:
TAADAAAAAAAAA hoe vinden jullie mijn nieuwe ava?

Mooi! Maar ik moet altijd een beetje wennen aan nieuwe avatars.quote:Op zondag 28 december 2008 00:36 schreef Sporti het volgende:
TAADAAAAAAAAA hoe vinden jullie mijn nieuwe ava?

ja heb ik zelf ook, ben over deze ook weer niet echt tevreden, beetje te klein, de prins vond ik weer te onduidelijk, en zo ist altijd watquote:Op zondag 28 december 2008 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi! Maar ik moet altijd een beetje wennen aan nieuwe avatars.

"Ken" jij die Spaanse? Die nu is getrouwd met Flippie?quote:Op zondag 28 december 2008 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar eh... "dat mens" vond ik wat minder.

Wat praat jij toch raarquote:Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi KuwaroCome va il tuo fratello Kuwara

Ik ben uiterst tevreden met mijn cookie!quote:Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
ja heb ik zelf ook, ben over deze ook weer niet echt tevreden, beetje te klein, de prins vond ik weer te onduidelijk, en zo ist altijd wat

Va bene LSquote:Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Ken" jij die Spaanse? Die nu is getrouwd met Flippie?
Die is het dubbele van garpig en lief dan die Italiaanse en Sacha.
En ze is nu kroonprinses.

Wordt dat Italiaans niet een beetje een obessie van je?quote:Op zondag 28 december 2008 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoi KuwaroCome va il tuo fratello Kuwara

die is ook duidelijk en scherp,quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben uiterst tevreden met mijn cookie!

Zie het meer als een hobby.quote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wordt dat Italiaans niet een beetje een obessie van je?
 Loopt die uit de hand
  Loopt die uit de hand  

Ahh ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 28 december 2008 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gebeurt vaker in dit subtopic

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |