Kalorie .......... maar ja dat kan niet want dat schrijf je met een Cquote:Op zondag 28 december 2008 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
I is voor Ikke ben de beste daar is waar het om gaat
J is voor Joker waar hij voor staat

laterssssquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef FANN het volgende:
Lies en Sporti ik ben effe pleitte anders gaat het mis.........
er komen allemaal rijmpjes in mijn kop nou...... en dan gaat het nie goe
laters......wachten is op Coos - LS of WJ of wie dan ook........

ik ken een héleboel woorden met een K maar ik ben effe wegquote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Kalorie .......... maar ja dat kan niet want dat schrijf je met een C

quote:Op zondag 28 december 2008 01:47 schreef FANN het volgende:
Lies en Sporti ik ben effe pleitte anders gaat het mis.........
er komen allemaal rijmpjes in mijn kop nou...... en dan gaat het nie goe
laters......wachten is op Coos - LS of WJ of wie dan ook........

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 28 december 2008 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik ga heel gezond slapen. En niet alleen ik. beeststjes zijn ook weer redelijk in conditie en ik ook weer.
Want er ontsnapte er net een windje uit mijn bibs...... Maar dat kan geen kwaad gelukkig...
Stinkende scheet verlaagt de bloeddruk
Slaap lekker allemaal en sie joe soen....
 die details........slaap lekker
  die details........slaap lekker   

quote:Op zondag 28 december 2008 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

de S van schaatsen ga ik morgen doenquote:Op zondag 28 december 2008 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijf! We gaan het hebben over het weer, ofzo

quote:Op zondag 28 december 2008 01:52 schreef Sporti het volgende:
[..]

Zelf schaatsen vind ik wel leuk, alleen vind ik "pootje over" eng!quote:Op zondag 28 december 2008 01:53 schreef Sporti het volgende:
[..]
de S van schaatsen ga ik morgen doen

quote:Op zondag 28 december 2008 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
 ik ga pittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga pittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.not

quote:Op zondag 28 december 2008 02:00 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik ga pitten SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.not
Slaap lekker Sporti! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Welke detailles?quote:

Serieus LS!quote:Op zondag 28 december 2008 02:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welke detailles?
Moet je en wil je niet weten als ik zo naar boven ga.
Heb ik net laatste peukie gehad voor het slapen gaan.
De kat is al buiten, want die is slimmer dan de hond.
Kom ik op een koude slaapkamer en kruip onder het dekbed.
Doe ik vanaf mijn geboorte in de foetushouding.
Maar op één of andere manier werkt dat op mijn darmkanaal.
En dan komt er toch een SCHEET!!!!!!
Die hond weet niet waar ie het zoeken moet. Tja, wie ziet er dan ook een dekbed een meter of twee omhoog knallen???
Maar het is dan ook wel weer leerzaam.
Je wiltt je hondje graag iets lekkers geven.
Ik ben er nu achter gekomen, dat aan de hand van je windjes, dat je er achter kan komen wat je hondje lekker vindr.
Als ik spruitjes eet.... En dan een windje laat, dan weet ik dat mijn hondje spruitjes niet lekker vindt.
Terwijl ok die windjes niet zo erg vind ruiken.
Maar!!!! Als ik gemarineerde speklapjes eet. En dan een windje laat. Dan is mijn hondje niet bij me weg te slaan, omdat hij weet dat ik iets voor hem overhoud.
Maar je wilt werkelijk niet weten hoe die windjes meuren.
En zo kan ik nog wel even door gaan, maar de culinaire info is even op om 2:08.
Ik denk maar zo: de culinaire geur, gaat van een topic tot aan een keukendeur. Niet iedereen hoeft te weten wat je hebt gegeten.
En dit slaat allemaal nergens meer op, dus weg is Rob

Ik ben er ook nog.quote:

huh?quote:Op zondag 28 december 2008 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog.
Hebben ze die moordemeneer te pakken? Was het een sportieve moord van Le Coq Sportiv?
Detailles willen we weten nu over een moord en niet over mijn scheten...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |