Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2008 20:08 schreef FictionalFenna het volgende:
Geen idee, alhoewel het me wel bekend voorkomt...
Nu moet het te doen zijn.quote:Er werd een paneel van rijstpapier aan de kant geschoven en Hervé Joncour ging naar binnen. Hara Kei zat met gekruiste benen op de grond, in de verste hoek van de kamer. Hij was gekleed in een donker gewaad, hij droeg geen sieraden. Het enige zichtbare teken van zijn macht was een vrouw die languit naast hem lag, roerloos, haar hoofd in zijn schoot, haar ogen gesloten, haar armen verborgen onder de wijde rode jurk die zich helemaal rondom verspreidde, als een vlam, over de askleurige stromat. Hij streek langzaam met zijn hand over haar haren: het leek alsof hij de vacht van een kostbaar dier aaide, dat lag te slapen.
quote:Questo non è un romanzo. E neppure un racconto. Questa è una storia. Inizia con un uomo che attraversa il mondo, e finisce con un lago che se ne sta lì, in una giornata di vento. L’uomo si chiama Hervé Joncour. Il lago non si sa. Si potrebbe dire che è una storia d’amore. Ma se fosse soltanto quello, non sarebbe valsa la pena di raccontarla. Ci sono di mezzo dei desideri, e dei dolori, che sai benissimo cosa sono, ma un nome vero, per dirli, non ce l’hai ...
Uit welk verhaal komt dit begin? En van welke schrijver is het?quote:Jules Desmet stierf op zijn bordeelsofa, natte winden latend, kokhalzend, de samovar binnen handbereik. Op de achtergrond de Concerti Brandeburghesi. Bij die ene passage moest hij altijd janken en nu is hij dood.
Qua nationaliteit zit je goed.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:08 schreef Frollo het volgende:
Ik dacht eerst Hugo Claus, maar daar is het taalgebruik toch te eenvoudig voor.
Herman Brusselmans?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:36 schreef FictionalFenna het volgende:
Niemand weet het?![]()
Hij is toch best bekend.
Nee. Hint:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I HATE MUSIC
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |