Wat heeft Huub je aangedaan vroeger jongen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:27 schreef bikkeltje2 het volgende:
Huub Stevens (toen ie nog speelde!)
Waarom ?quote:
Dat heeft vooral zijn wortels in het incident met Kluivert. Of was je sarcastisch?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom ?Dat is hier een nationale held man !
Sarcastisch ? Hij kreeg hier in België de Gouden Schoen het jaar van dat incident hoor ... Staelens deed daar trouwens niks verkeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:25 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat heeft vooral zijn wortels in het incident met Kluivert. Of was je sarcastisch?
Slechte adem?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gert Verheyen ...
[ afbeelding ]
Nu kan je van Staelens veel zeggen, maar het was geen houthakker. Die vent heeft in z'n hele carrière één rode kaart gepakt, geloof ik. En werd hier zelfs al profvoetballer v/h jaar in '94. Een tijd waarin Belgische ploegen Europees zelfs nog meespeelden ...quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:29 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]
+ Dat hij een vervelende uitstraling heeft
+ Hij een vreselijke houthakker was in dat matige belgische ploegje destijds
quote:
Dat is inderdaad een vette pauper!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gert Verheyen ...
[ afbeelding ]
quote:
Why? dat vind ik echt de meest sympathieke speler ooit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:38 schreef kevin6188 het volgende:
Afgezien van de gebruikelijke types als Lazovic, Van Bommel en Kuijt, word ik ook naar telkens als ik dat wijf van een Büttner in beeld zie...
nou goed, de eerste maanden nadat suarez bij ajax speelde. In die tijd was het wel altijd engels.quote:Op zondag 28 december 2008 10:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je praat echt onzin, want hij spreekt gewoon Nederlands. Luister eens naar één van de interviews van de vele keren dat Suárez weer eens is uitgeroepen tot Man van de Wedstrijd bij Ajax.
Interviewers moeten gewoon in het Nederlands beginnen, niet hun Engels of Spaans showen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |