abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:20:15 #1
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64409706
Ik ga bij la plca werken omdat ik van een piep school af ga. Ik ben 17 dus dat verdient wel lekker. is het daar leuk of niet is mijn vraag? ZO ja dan blijf ik daar nog 8 maanden plakken
Vet spel
pi_64409739
Vergeet niet in de broodjes te spuugen.
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:22:56 #3
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_64409811
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga bij la plca werken omdat ik van een piep school af ga. Ik ben 17 dus dat verdient wel lekker. is het daar leuk of niet is mijn vraag? ZO ja dan blijf ik daar nog 8 maanden plakken
En je weet zeker dat je 17 bent ?
pi_64409812
Nee het is echt kut om daar te werken.

Ga je nu, na het lezen van deze post, daar niet werken?
pi_64409837
Je faalde met piepen?
pi_64409957
is kut.
pi_64410081
Kneus, van school af gaan om te gaan werken
pi_64410562
denken dat dat lekker verdient
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_64410735
is echt kut, zo stressvol enzo. kzou er echt niet werken weetje, maar vuilnisman verdient wel lekker, is chill enzo weetje
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_64411023
Ja echt kut bij LaPlace man. Ik had het laatst ook ff gedaan maar je moet echt vet veel doen. Er loopt telkens zo een man te schreeuwen wat je moet doen en je kan niet gaan zitten. Je moet de volle tijd werken, zelfs als er geen klanten zijn. Dan mag je gaan schoon maken. En dit is in alle La Placen hetzelfde dus ik zou het niet doen hooor.
gr gr
  zaterdag 27 december 2008 @ 20:56:44 #11
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_64411113
Ik heb er ook 3 jaar gewerkt maar bahbah wat een piep baan was dat. Nooit meer!
pi_64411290
Kansloos stoppen met school en dan denken 'goed' te verdienen
pi_64411588
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 @ 20:20 schreef Koen465 het volgende:
Er zijn banen die veel beter verdienen. Ook op je 17e.
La Place lijkt me dus echt helemaal niets.
pi_64411750
Waarom ga je van school af? Ben je te dom om die school af te maken? Dan red je het bij La Place zeker niet.
pi_64412121
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:15 schreef IBAZ het volgende:
Waarom ga je van school af? Ben je te dom om die school af te maken? Dan red je het bij La Place zeker niet.
Nee inderdaad, werken bij La Place is als werken bij de NASA. Rocket Science.
pi_64413353
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Nee inderdaad, werken bij La Place is als werken bij de NASA. Rocket Science.
het vereist wel inzet. en als schoolverlater toon je nou niet echt aan dat je dat hebt.
  zondag 28 december 2008 @ 05:15:17 #17
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64421769
Uit ervaring van vrienden kan ik je melden dat je je lichaam beter kan verkopen aan een Servische mannenhandelaar. Of misschien een startende Braziliaanse patholoog. Het zijn zomaar een paar tips.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 28 december 2008 @ 17:27:24 #18
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64435384
Wat nou?? Ik ben echt geen domme MBO'er die gaat vakkenvullen hoor!!!!!!! Ik zit op HBO niveau en ik kan goed met geld omgaan. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland. Ik ga daar echt niet de rest van m'n leven werken hoor. Ik heb m'n toekomst al gepland. En met piep bedoel ik: saaie vakken en mensen en domme praatjes van leraren. Ik ben juist zeer stressbestendig. Zonder stress voel ik met kl*te. net waar het aan ontbrak op die school. Je hoefde bijna net naar school te gaan en zo wordt het alleen maar erger. dus jullie zeggen: daar niet gaan werken Slappelingen. Waar vedien je dan meer? Met een krantenwijk. Bah nix voor mij. Sterverens koud buiten. Je werkt daar tenminste bij een succesvol bedrijf.
Vet spel
  zondag 28 december 2008 @ 17:31:34 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_64435539
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Wat nou?? Ik ben echt geen domme MBO'er die gaat vakkenvullen hoor!!!!!!! Ik zit op HBO niveau en ik kan goed met geld omgaan. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland. Ik ga daar echt niet de rest van m'n leven werken hoor. Ik heb m'n toekomst al gepland. En met piep bedoel ik: saaie vakken en mensen en domme praatjes van leraren. Ik ben juist zeer stressbestendig. Zonder stress voel ik met kl*te. net waar het aan ontbrak op die school. Je hoefde bijna net naar school te gaan en zo wordt het alleen maar erger. dus jullie zeggen: daar niet gaan werken Slappelingen. Waar vedien je dan meer? Met een krantenwijk. Bah nix voor mij. Sterverens koud buiten. Je werkt daar tenminste bij een succesvol bedrijf.
Een domme vmbo'r dan
Maargoed dat jij stres bestendig bent laat je hier maar weer even zien ja, als er een gast is die komt klagen omdat het eten niet lekker is reargeer je dan ook zo(EEY IK HEB WEL FF HBO GEDAAN HOOR ENNUHHH UH BEN DONDERS SLIIM EN BEN STRES BESTENDIG) zoiets ofzo.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  zondag 28 december 2008 @ 17:38:45 #20
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_64435806
quote:
Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Een domme vmbo'r dan
Maargoed dat jij stres bestendig bent laat je hier maar weer even zien ja, als er een gast is die komt klagen omdat het eten niet lekker is reargeer je dan ook zo(EEY IK HEB WEL FF HBO GEDAAN HOOR ENNUHHH UH BEN DONDERS SLIIM EN BEN STRES BESTENDIG) zoiets ofzo.
Dan zegtie "Krijg toch de piep"
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_64453537
maar hij heeft wel gelijk hoor.
In Nederland komt het nooit voor dat 17 jarige al aan het HBO beginnen
pi_64453645
quote:
Was een maand 16 toen ik aan het HBO begon. Tot zover mijn poging: kijk mij eens heftig goed zijn.
Je bent dom als je van school afgaat vanwege "domme praatjes en saaie vakken". Denk je nu echt dat het leven als volwassene altijd maar leuk, afwisselend, uitdagend is? Grow up puber.
quote:
Ik heb m'n toekomst al gepland
Stoppen met school noem jij toekomst plannen? Of ga je de ene studie omruilen voor de andere?
In ieder geval, ik vind je een slappeling.
pi_64456450
quote:
pi_64456481
Wat een piep topic
  maandag 29 december 2008 @ 11:04:17 #25
236066 Koen465
Jagged Alliance 2
pi_64458387
Ik zit daar met mensen in de klas die 29 zijn. 29!! Lees je dat goed?? Over mislukkingen gesproken. Die hebben jaren gwerkt als vakkenvller en dachten dan wat bereikt te hebben in hun leven. Geen pensioen opgebouwd. Helemaal niks! Voor de opleiding die ik echt wil gaan doen moet je 19 zijn dus dat boeit allemaal niet. Stelletje betweters allemaal. Ik word pas over een paar maanden 18 en dan kun je meedoen aan medische onderzoeken en stroomt het geld pas innen. $$$ Een paar duizend euro vedienen met niks doen. Volgens mi zijn alle rijken in de wereld zo begonnen. In hun jeugd wisten ze niet wat ze moesten doen en toen.. Ping. Het lampje ging branden. Als je mij probeert af te kraken, ga dan maar naar die school van mij. Daar kun je veel meer lol beleven met die simpele zielen daar. Zij hebben pas verliesjaren! Ik niet. Weet je dat 25% van de HBO studenten een andere opleiding gaat doen??? 25%!! Zoek hun eerst maar op voordat je aan mij begint...
Vet spel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')