En je weet zeker dat je 17 bent ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:20 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga bij la plca werken omdat ik van een piep school af ga. Ik ben 17 dus dat verdient wel lekker. is het daar leuk of niet is mijn vraag? ZO ja dan blijf ik daar nog 8 maanden plakken
Er zijn banen die veel beter verdienen. Ook op je 17e.quote:Op zaterdag 27 december 2008 @ 20:20 schreef Koen465 het volgende:
Ik ga bij la plca werken omdat ik van een piep school af ga. Ik ben 17 dus dat verdient wel lekker. is het daar leuk of niet is mijn vraag? ZO ja dan blijf ik daar nog 8 maanden plakken
Nee inderdaad, werken bij La Place is als werken bij de NASA. Rocket Science.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:15 schreef IBAZ het volgende:
Waarom ga je van school af? Ben je te dom om die school af te maken? Dan red je het bij La Place zeker niet.
het vereist wel inzet. en als schoolverlater toon je nou niet echt aan dat je dat hebt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee inderdaad, werken bij La Place is als werken bij de NASA. Rocket Science.
Een domme vmbo'r danquote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Wat nou?? Ik ben echt geen domme MBO'er die gaat vakkenvullen hoor!!!!!!! Ik zit op HBO niveau en ik kan goed met geld omgaan. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland. Ik ga daar echt niet de rest van m'n leven werken hoor. Ik heb m'n toekomst al gepland. En met piep bedoel ik: saaie vakken en mensen en domme praatjes van leraren. Ik ben juist zeer stressbestendig. Zonder stress voel ik met kl*te. net waar het aan ontbrak op die school. Je hoefde bijna net naar school te gaan en zo wordt het alleen maar erger. dus jullie zeggen: daar niet gaan werken Slappelingen. Waar vedien je dan meer? Met een krantenwijk. Bah nix voor mij. Sterverens koud buiten. Je werkt daar tenminste bij een succesvol bedrijf.
Dan zegtie "Krijg toch de piep"quote:Op zondag 28 december 2008 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een domme vmbo'r dan![]()
Maargoed dat jij stres bestendig bent laat je hier maar weer even zien ja, als er een gast is die komt klagen omdat het eten niet lekker is reargeer je dan ook zo(EEY IK HEB WEL FF HBO GEDAAN HOOR ENNUHHH UH BEN DONDERS SLIIM EN BEN STRES BESTENDIG) zoiets ofzo.
Was een maand 16 toen ik aan het HBO begon. Tot zover mijn poging: kijk mij eens heftig goed zijn.quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Wat nou?? Ik ben echt geen domme MBO'er die gaat vakkenvullen hoor!!!!!!! Ik zit op HBO niveau en ik kan goed met geld omgaan. Ik ben 17!!! Lees je dat??? Met 17 aan hbo beginnen komt nooit meer voor in nederland. Ik ga daar echt niet de rest van m'n leven werken hoor. Ik heb m'n toekomst al gepland. En met piep bedoel ik: saaie vakken en mensen en domme praatjes van leraren. Ik ben juist zeer stressbestendig. Zonder stress voel ik met kl*te. net waar het aan ontbrak op die school. Je hoefde bijna net naar school te gaan en zo wordt het alleen maar erger. dus jullie zeggen: daar niet gaan werken Slappelingen. Waar vedien je dan meer? Met een krantenwijk. Bah nix voor mij. Sterverens koud buiten. Je werkt daar tenminste bij een succesvol bedrijf.
Stoppen met school noem jij toekomst plannen? Of ga je de ene studie omruilen voor de andere?quote:Ik heb m'n toekomst al gepland
quote:Op zondag 28 december 2008 17:27 schreef Koen465 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |