quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan maar even over dartenquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:jullie praten allemaal over voetbal
En? Jij hebt het geregeld over ratten. Kleine zijstappen kunnen best.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie praten allemaal over voetbal
Co vind ik sympatieker dan Raymond dus Go Coquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan maar even over darten
Co StompeDIe is inmiddels naar de derde ronde van het WK
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:jullie praten allemaal over voetbal
Ja, hoezo?quote:
hallow...zover was ik niet, maar ene Wendy was nieuw op Sandstorm zn hyvesquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als haar emailadres daarmee begint , wat denk je dan zelf
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
en t was maar een snerend grapje over voetbal..hoop dat je dat begrijpt
Beetje research kan geen kwaadquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hallow...zover was ik niet, maar ene Wendy was nieuw op Sandstorm zn hyves
quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beetje research kan geen kwaad
Alles op je pincode naquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben benieuwd wat jij over mij weet wat ik nog niet weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |