Haagse Heldenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
Hollandse Helden!
Met een dubbele hoofdletter H, ja.
Acoustisch of gewoon vol gas? Zijn beide aan te raden trouwensquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:37 schreef Noortje. het volgende:
GOLDEN EARRING
Daar ga ik heen in februari
Zeker, des te eerder is AZ kampioenquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:44 schreef borisz het volgende:
Prima resultaat tussen Eindhoven en Enschede
Niemand snapt de lijst.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snap dat 3FM niet alle request kan draaien, en dat mijn aanvraag van Bright Eyes echt zo bijzonder was, dat ik waarschijnlijk de enige was...maar hebben echt zoveel mensen dit lied aangevraagd?![]()
Bij dezen lijst moet je geen vragen stellen. Logica is ver te zoeken. En volledig gesorteerd op aantal is ook gelogen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik snap dat 3FM niet alle request kan draaien, en dat mijn aanvraag van Bright Eyes echt zo bijzonder was, dat ik waarschijnlijk de enige was...maar hebben echt zoveel mensen dit lied aangevraagd?![]()
Was het niet over het binnengebrachte geld?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was het niet over het binnengebrachte geld?
Dit is zo'n plaat uit het rijtje met o.a. I just called to say I love you, bruut gesteld schijtplaten door levende legendes.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:51 schreef -Hans- het volgende:
Heb een boel foto's van Maartje en Moortje, maar de onderstaande foto van Moortje vond ik wel geinig. Foto is 4 jaar oud en inmiddels is ze een stuk groter, maar ze ligt nog heel vaak op het beeldscherm. Ze heeft het niet zo op kou.
[ afbeelding ]
Zou ik ook logisch vinden (de hele actie draait om geld). Maar:quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was het niet over het binnengebrachte geld?
quote:antiroos: @tonvanhoof @roeljewel: aantal aanvragen
2 days ago · Reply · View Tweet · Show Conversation
Die halen het net niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeker, des te eerder is AZ kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |