Sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Domien, kun je op het volgen de afdelingsoverleg ervoor pleiten om es wat meer nummers uit de tweede helft van deze lijst in de programmering op te nemen? Dan kunnen die kapotgedraaide nummers in de bovenste regionen eens rust krijgen. De luisteraars zouden dat zeer op prijs stellen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Kevin moet direct bij de muziekpolitie aan de slag gaan.
[serieuze noot]Je kan geen mening hebben over een plaat die je nog nooit gehoord heb, zelfs een artiest die je vol passie haat kan een goede plaat uitbrengen![/serieuze noot]quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sommige muziek is al genoeg voordat t ooit gedraaid is...
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie net het volgende uur. Daar zitten me toch een stel mooie platen tussen!
Maar dat moet ik missen
quote:
"Als je de hele dag alleen maar rotzooi hoort, ga je denken dat er niets anders te koop is"quote:
die heeft Roelquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:24 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Of Domien
Zeker wel, we hebben het op beeld
Hahahaha, Muts kijkt heel blij met zn kerstversiering!!quote:
Ik vind dit hun leukste plaat, het rammelt zo lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Krezip. Toen ik nog fan was![]()
.
jaar of 8 geleden
Ik heb em al gevonden. Tijdens het zoeken struikelde ik erover. Gebeurt me elke keer weer. Zooo irritant dat ie van lucht is.quote:
Faceplant?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb em al gevonden. Tijdens het zoeken struikelde ik erover. Gebeurt me elke keer weer. Zooo irritant dat ie van lucht is.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind dit hun leukste plaat, het rammelt zo lekker.
Contrastquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lekker springen en meeblčren
is het hun laatste voorstelling , of al een oudere?quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gaat Van Muiswinkel en Van Vleuten @ Nederland 1 kijken
Heb ik volgens mij al es gezien... es ff kijken.
Goed dat je het ff zegt. Misschien was Domien dat zelf vergeten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de tweede keer dit jaar dat Domien dit nummer van ABBA draait.
De vorige keer was 1 januari 2008 0.05 uur.
Prediker & Hooglied heet ie.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is het hun laatste voorstelling , of al een oudere?
Een pallet vol !quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:33 schreef Sersjee het volgende:
Björn Ulvaeus en Benny Andersson waren behoorlijk ondergewaardeerd ten tijde van ABBA, gelukkig is dat later goed gekomen, want holy crap, wat hebben die gasten mooie liedjes geschreven...
Ik denk dat 'ie die nacht inderdaad uit z'n geheugen heeft verbannen, iig het tweede deel ervan...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed dat je het ff zegt. Misschien was Domien dat zelf vergeten.
Gelukkig hebben we de opnames nog!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie die nacht inderdaad uit z'n geheugen heeft verbannen, iig het tweede deel ervan...
Al dan niet vrijwillig, want je weet wat alcohol met je hersenen doet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie die nacht inderdaad uit z'n geheugen heeft verbannen, iig het tweede deel ervan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |