Ik vries bijna doodquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, gevonden!
Is het daar in Amsterdam zo veel kouder dan hier? Ik ben net nog gewoon zonder sokken even naar de supermarkt gelopen.
Op blote voeten?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:44 schreef wyccie het volgende:
Ah, gevonden!
Is het daar in Amsterdam zo veel kouder dan hier? Ik ben net nog gewoon zonder sokken even naar de supermarkt gelopen.
Spuit 11quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:47 schreef wyccie het volgende:
Je ziet ook wel erg blauw. En je lippen kleuren een beetje paars.
Je mag je kacheltje wel aanzetten.
Nee, dan had ik dat wel gezegd. Gewoon lage schoenen zonder sokken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Op blote voeten?
Ik had jou meer ingeschat op legerkistjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dan had ik dat wel gezegd. Gewoon lage schoenen zonder sokken.
Het was maar twee minuten lopen.
Maar bergschoenen.... dat is gelijk weer zo ANWB.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef wyccie het volgende:![]()
Toch denk ik dat mijn bergschoenen fijner zitten.
quote:Good luck, pos!
Misschien zie je hier nog meer in je maat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ben blij dat je die kisten niet bij de kindermaten had gevonden.
Die hebben alleen wandelschoenen. Bikkels zoals ik beklimmen bergen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar bergschoenen.... dat is gelijk weer zo ANWB.
Ik kots op K3.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien zie je hier nog meer in je maat?
Ik had eens een collega, meisje van beperkt formaat, die aan free-climbing deed. Die was echt ontzettend sterkquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:29 schreef wyccie het volgende:
Die hebben alleen wandelschoenen. Bikkels zoals ik beklimmen bergen.![]()
K3 is satanischquote:Ik kots op K3.
Free-climbing is zonder zekering? Oeh.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had eens een collega, meisje van beperkt formaat, die aan free-climbing deed. Die was echt ontzettend sterk
grote massamoordquote:
Ja, ze deed ook wedstrijden en zomers natuurlijk in de Franse Alpen steile wanden klimmen. Respectquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Free-climbing is zonder zekering? Oeh.![]()
Ik denk ook wel dat je er niet te licht over moet denken, dat vergt heel wat tijd en oefening.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:58 schreef wyccie het volgende:
Daar ben ik dan weer te schijterig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |