Beau Brummel in groningen, jasje is van suitquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:46 schreef Johnny.D het volgende:
bbaadd, waar heb je dat jasje gehaald?
Jasje is echt tof! Zoiets zoek ik ook voor iemand meequote:
You'll get a tip if you get me some drinks. Now.quote:Op zondag 28 december 2008 22:53 schreef Debsterr het volgende:
Dit wil ik morgen aan, maar ik twijfel nog een beetje.. De broek is haremstyle met een soort overslag. Vind 't lastig 'm zo te combineren dat ik me geen pinguïn of ober voel. Iemand nog tips?
[ afbeelding ]
Of je geeft een serieuze reactie, ik vraag jullie niet voor niets om hulpquote:Op zondag 28 december 2008 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
You'll get a tip if you get me some drinks. Now.
Foto is te donker, ik zie niets. (serieus)quote:Op zondag 28 december 2008 23:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of je geeft een serieuze reactie, ik vraag jullie niet voor niets om hulp.
Dus een gewoon lange mouwen shirt wit, dat jasje, en wat voor schoenen dan?quote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef jovink het volgende:
t shirt voor gewoon wat basics dus geen drukke dingen en andere schoenen
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 31 december 2008 16:49 schreef Cloud_SB het volgende:
boks blix <3. Zie ik je vanavond nog?
Kan je de Lacebag 09 tee van mij lijf rukken.
Mooie camera, welk model van pentax is dat? Ook een mooie TNF jas trouwens.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef feelsgoodman het volgende:
Cloud jij geile jongen :x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KOUD
tofquote:Op woensdag 31 december 2008 16:42 schreef feelsgoodman het volgende:
Cloud jij geile jongen :x
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KOUD
Thanks!quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaa dit vind ik tof
Waar is dat rokje van?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
H&M, H&M, H&M en Zara
Nice, al zou ik denk ik een donkerdere spijkerbroek mooier vinden. Maar dat weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
H&M, H&M, H&M en Zara
Zo ziet er goed uitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
H&M, H&M, H&M en Zara
Leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
H&M, H&M, H&M en Zara
Welke film is dat ook alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |