Als je die schaar nou eens door je deurklinkgat zou steken, volgens mij komt dat best netjes uitquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier het scharnier waarvan de schroeft vast zit door de verf,
Er naast een schaar, waar de mesbladen te groot zijn voor het gleufje van de schroef.
Hier nog een foto van het scharnier:
[ afbeelding ]
En hier een foto van mijn uitzicht beneden mijn raam van heel hoog wat dus ook geen optie is
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:57 schreef swarmahoer het volgende:
knoop je beddengoed vast aan elkaar
mijn post wat doen julliequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Knoop je lakens aan elkaar en klim uit het raam
Je vergeet de schaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik heb een pen op mijn kamer liggen.
Een hotelkamer sleutelpas.
Een kledinghanger
een paar munten (die te dik zijn voor het gleufje van de schroef)
Een moersleuteltje (voor de rammen van je skates :x
verder ligt al mijn gereedschap toch echt in de kast bij het andere gereedschap, buiten mijn kamer uiteraard.
Zit er veel ruimte tussen je deur en de vloer? Dan kun je met die kledinghanger proberen de klink van de andere kant naar je toe te haken en die van binnenuit te gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ik heb een pen op mijn kamer liggen.
Een hotelkamer sleutelpas.
Een kledinghanger
een paar munten (die te dik zijn voor het gleufje van de schroef)
Een moersleuteltje (voor de rammen van je skates :x
verder ligt al mijn gereedschap toch echt in de kast bij het andere gereedschap, buiten mijn kamer uiteraard.
Goede optie. wil het feit dat mijn pc geen stofklepjes meer heeftquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:01 schreef cyberbull het volgende:
sloop zon stofklepje uit je pc.. die zijn dun aant einde dat past in deurgat en hoppa je bent buiten
Zeker niet mogelijk, zit nog geen centimeter tussen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit er veel ruimte tussen je deur en de vloer? Dan kun je met die kledinghanger proberen de klink van de andere kant naar je toe te haken en die van binnenuit te gebruiken.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:08 schreef DaMart het volgende:
En heb je die deurklink aan de binnenkant er nou al eens uitgehaald en de schaar in het slotgat gezet?
Ja!quote:
reservedeurklink onder zn bedquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja!
Zou TS nog wat gaan veranderen aan de inrichting van zijn kamer na dit incident, trouwens? Gereedschapskist in zijn kamer zetten, bijvoorbeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |