quote:Op maandag 29 december 2008 16:10 schreef Natalie het volgende:
Correctie: er wordt net gebeld! Binnen!
Gewoon flink stennis schoppen bij die klantenservice. Dat werkt het beste. Steeds weer lastig blijven \vallen totdat ze er ziek van worden. Die muts weet zelf ook donders goed dat er heel wat gebeurt wat niet door de beugel kan.quote:Op maandag 29 december 2008 15:05 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Zeg dat nooit.... van mij is ooit eens een verzekerd pakketje buiten voor de deur achtergelaten en heeft de postbode zelf voor ontvangst getekend. En met buiten bedoel ik niet bij mij voor de deur maar 2 etages hoger omdat mevrouw zich in het nummer had vergist. En het stond dus op een publiekelijke galerij waar iedereen het pakketje had kunnen meenemen.
Volgens de klantenservice kon dit helemaal niet dus ik was ook nog eens een leugenaar....
TNT pakketpost
Heb ik gedaan, ik was des duivels. Maar ik heb niet eens excuses gekregen... Ik eiste op z'n minst het geld terug dat ik meer heb moeten betalen i.v.m. het verzekerd versturen, die service heb ik immers niet gekregen. Zelfs dat kreeg ik niet.quote:Op maandag 29 december 2008 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon flink stennis schoppen bij die klantenservice. Dat werkt het beste. Steeds weer lastig blijven \vallen totdat ze er ziek van worden. Die muts weet zelf ook donders goed dat er heel wat gebeurt wat niet door de beugel kan.
Dat is die van mij ook, toch is ie weg uit T&Tquote:Op maandag 29 december 2008 14:13 schreef erikkll het volgende:
Die van mij is een verzekerde zending dus dat gaat niet gebeuren
ik vindt dat TNT dan maar moet bewijzen welke handtekening er gezet is en of die wel van jouw isquote:Op maandag 29 december 2008 16:58 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, ik was des duivels. Maar ik heb niet eens excuses gekregen... Ik eiste op z'n minst het geld terug dat ik meer heb moeten betalen i.v.m. het verzekerd versturen, die service heb ik immers niet gekregen. Zelfs dat kreeg ik niet.
Een beetje bedrijf schaamt zich hier rot om en vergoed als genoegdoening minstens de verzendkosten of zoiets. Maar niet TNT Post. Komen ze met zo'n kl@tesmoes aan dat het pakketje wel terecht zou zijn gekomen als het wel zoekgeraakt was. Nou, het is dat een nette buurvrouw het pakketje voor haar deur had gevonden, anders had ik er gewoon naar kunnen fluiten. TNT Post beroept zich dan toch op de handtekening die ervoor gezet is.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:41 schreef Natalie het volgende:
Er zullen wel veel bezorgers vrij zijn, maar anders dan dat kan ik me niet voorstellen waarom er niet bezorgd zou worden.
Nee, is echt een wtf momentje.. maar niks goors ofzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:56 schreef Natalie het volgende:
Heb niet op die link geklikt. Goede keuze, denk ik?
Ja, als je zo begint ga ik ook geen antwoord gevenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, bij het minste of geringste bezorgen ze al niet, dus
Wow, dat is echt chill. Ik moet meestal 3 dgn wachten, omdat ik er nooit ben overdag, doen ze 2 kansloze pogingen en dan naar het postkantoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:47 schreef soylent het volgende:
Mijn TNT bezorgster hier is echt zo goedZe zet altijd haar 06 nummer op de briefjes zodat je kan bellen wanneer je er bent, en ze kwam laatst dezelfde avond nog even aanbellen om nog een afleverpoging te doen
En ze is ook wel een leuke chickie
Ja hoor, dat kan. Dat heet pakjegemak. Dan is het afleveradres gewoon het adres van het postkantoor en staat jouw naam eropquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:34 schreef Sloper het volgende:
[..
Kan ik niet op de 1 of andere manier het pakketje meteen naar het postkantoor laten gaan?
Nou toch nog goedgekomen. Weinig aan de hand.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |