Ik heb hem zo gekocht van iemand. De reden daarvoor is redelijk simpel. Hoe meer een juwelier verkoopt hoe hoger zijn bonus is. Daarom worden er wel eens horloges doorverkocht aan handelaren (waar ik hem van heb gekocht) tegen een fikse korting.quote:Op zondag 28 december 2008 10:49 schreef LordLynx het volgende:
tvp voor de Carrera. Mag ik vragen waarom de boekjes blanco zijn?
Ik had het misschien wat anders moeten verwoorden. Het is zo gegaan:quote:Op zondag 28 december 2008 12:10 schreef buitenbeentje het volgende:
En zoals TS in de eerste zin van de OP zegt:
[..]
Ik hoop dus dat hij bij de andere horloges niet terug komt op wat hij vraagt.
Dus je hebt geen garantie.quote:Op zondag 28 december 2008 12:13 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Ik heb hem zo gekocht van iemand. De reden daarvoor is redelijk simpel. Hoe meer een juwelier verkoopt hoe hoger zijn bonus is. Daarom worden er wel eens horloges doorverkocht aan handelaren (waar ik hem van heb gekocht) tegen een fikse korting.
Punt is alleen dat dit niet is toegestaan en als Tag Heuer erachter komt dan hebben ze een probleem.
Daarom worden de garantiekaarten niet afgestempeld zodat ze er later ook niet achter kunnen komen dat het horloge van hun af komt.
Sommige dealers zetten wel een stempel, maar de meeste niet. De garantiepapieren zitten erbij maar zijn niet ingevuld.
Serienummers zijn wel intact, bij sommige TH op Ebay vijlen ze die weg om bovenstaande redenen zodat ie helemaal niet te traceren is.
Het uurwerk van de Tag Heuer is een Valjoux 7750 (met een TH rotor, daarom heet ie Caliber 16) en is een uurwerk wat al sinds de jaren 70 op de markt is. De kinderziektes zijn daar al 20 jaar uit.
Oftewel over uurwerk problemen zou ik me niet zon zorgen maken.
Klopt ja, je kunt hem wel wegbrengen maar dan moet je betalen. Beunhaas vind ik een wat verkeerd woord, er zijn in Nederland genoeg horlogemakers die misschien nog wel beter zijn dan TH zelf. En zeker een stuk sneller.quote:Op zondag 28 december 2008 12:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dus je hebt geen garantie.
Kun je hem dan wel wegbrengen voor een servicebeurt of moet je dan naar de beunhaas?
quote:Op woensdag 31 december 2008 00:28 schreef 925 het volgende:
oeh die tudor Dornbluth is wel sweet. even wachten wat de loterij morgen doet
quote:Heb effe gechekt en inderdaad het klopt, limiet bereikt banksaldo.
Zet de ring maar weer OFFHOLD!
Verkocht danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, ik koop de nomos.
Had je al gepm'tquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Verkocht dan
Stuur me even een mailtje op tomkoerts@gmail.com
quote:Op maandag 29 december 2008 17:41 schreef Jackal_Omega het volgende:
Tag Heuer is verkocht, Sinn U1 is on-hold.
Alleen de Dornbluth en de Tudor zijn nog over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |