Ach, het zal hier wellicht niet echt verkopen, maar de tekst had ik toch al gemaakt voor een ander forum. En wie niet waagt, wie niet wint
Tja, de Dornbluth gaat er toch uit. Waarom? Ik wil een horloge wat ik iedere dag kan dragen. Het klassieke uiterlijk icm met een leren band maakt het voor mij geen daily wearer. De Dornbluth is prachtig, sterker nog, het is het mooiste horloge wat ik ooit heb gehad. Ik draag hem echter 2 keer per maand. Daarvoor vind ik hem te duur, en ik wil hem niet alleen hebben om naar te kijken hoe mooi die is. Ik wil hem daarom ook aan een liefhebber verkopen die hem wel meer gaat dragen dan dat ik dat heb gedaan.
Eigenlijk gaat alles eruit behalve de Speedmaster, daar ben ik na 1 jaar nog steeds niet op uitgekeken.
Ik heb nog geen idee wat ervoor in de plaats komt. Misschien dat ik 1 goedkoper horloge terugkoop en de rest gebruik voor mijn vakantiebudget, of misschien koop ik er wel een auto van....Alles ligt nog open.
1. Merk: Dornbluth
2. Model: 99.0
3. Diameter: 42mm
4. Conditie, krasjes, recent geserviced? Recent door Dhr. Dornbluth geserviced. Hierbij is de wijzerplaat, wijzers, kroon en achterdeksel vervangen. Hij heeft nu het nieuwe type achterdeksel zonder de uitsparingen voor een caseopener.
5. Vraagprijs/vasteprijs! 2500 euro
6. Leeftijd 2004
7. Aanwezigheid van papieren en doos: Helemaal compleet, zelfs de omdoos en een DB poetsdoekje
8. Kosten verzending: Persoonlijk afhalen.
![]()
Hier is de nieuwe achterkant goed zichtbaar.
![]()
1. Merk: Seiko
2. Model: Tuna Can
3. Diameter: 48mm
4. Conditie, krasjes, recent geserviced? Horloge is van origine uit 2003. Is echter maandje geleden door Lucien onder handen genomen; nieuw glas, nieuwe bezel, nieuwe pakkingen, alles gepolijst en de shroud is gestraald. (factuur twv 140 euro is aanwezig) Oude onderdelen krijg je erbij. Daardoor in absolute nieuwstaat
5. Vraagprijs/vasteprijs!: VERKOCHT
6. Leeftijd: 2003
7. Aanwezigheid van papieren en doos: geen van beide, wel de oude onderdelen
8. Kosten verzending: Persoonlijk afhalen
Foto is van mijn vorige Tuna, maar is in dezelfde conditie; als nieuw
![]()
1. Merk: Tag Heuer
2. Model: Carrera Chronograph
3. Diameter: 43mm
4. Conditie, krasjes recent geserviced? : Paar hele fijne haarlijntjes (3 stuks) op de band, alleen zichtbaar onder een bepaalde hoek. Voor de rest compleet in nieuwstaat. Inclusief doos en papieren. Papieren zijn echter wel blanco. Serienummers zitten er nog gewoon op en horloge komt uit EU
5. Vraagprijs/vasteprijs!: 1400 euro (nieuwprijs is 2315 euro)
6. Leeftijd: 2008
7. Aanwezigheid van papieren en doos: beide, zijn wel blanco.
![]()
![]()
1. Merk: Tudor
2. Model: Oysterdate
3. Diameter: 35mm excl. kroon
4. Conditie, krasjes, recent geserviced?: Is in gedragen staat, mag gepolijst worden. Geen idee van servicehistorie. Loopt echter wel prima op tijd.
5. Vraagprijs/vasteprijs! 400 euro
6. Leeftijd: onbekend, gok jaren 70
7. Aanwezigheid van papieren en doos: geen van beide
Foto's zijn van de vorige verkoper. Heb hem wellicht 2 keer gedragen
![]()
![]()
1. Merk: Sinn
2. Model: U1
3. Diameter: 44mm
4. Conditie, krasjes, recent geserviced?: band heeft wat gebruikssporen, maar horloge is in mint-conditie. Horloge is in oktober naar Sinn geweest, heeft nieuw glas gekregen en nieuwe wijzers. Het uurwerk is ook gelijk nagekeken net zoals alle Viton O-ringen.
5. Vraagprijs/vasteprijs!: 650 euro
6. Leeftijd: december 2006
7. Aanwezigheid van papieren en doos: helemaal compleet, doos en papieren.
Als laatste heb ik ook nog een Nomos Sonnenuhr te koop. Nooit gedragen of uberhaupt maar gebruikt.
Het is exact dezelfde als op de foto, komt inclusief doosje en korte gebruiksaanwijzing.Voor vragen stuur me een PM/mail.
[ Bericht 1% gewijzigd door rene90 op 06-01-2009 12:36:57 ]