Ik ook tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:31 schreef jimmyrodgers het volgende:
Je zus is best lekker!
jaquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef jimmyrodgers het volgende:
Volgens me zusje die net me kamer binnen kwam best wel
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:35 schreef BigKahuna het volgende:
BOH WAT EEN MONSTER ZEG DIE ZUS VAN JOS![]()
pics.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef afcajos het volgende:
Whoppa, vanavond naar de lokal dancing waar een 16 jarig smaatje komt die mij leuk vindt.
Sinds eergisteren, je gooide gelijk al een slot op mijn rentree-topicquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef Biogarde het volgende:
Jos, sinds wanneer ben je weer terug?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:40 schreef Biogarde het volgende:
Ah, dan deed ik het juiste.
Ook geilquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:41 schreef afcajos het volgende:
Owja gister, ik kwam een meid tegen die haar nieuwe tongpiercing showde, dus ik vraag zo: "dat zoent vast lekker of niet ?" in de hoop dat ze het met mij ging uitproberen, zegt ze "ja hoor!!" en pakt ze een vriendin van haar op de bek
Owned!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:41 schreef afcajos het volgende:
Owja gister, ik kwam een meid tegen die haar nieuwe tongpiercing showde, dus ik vraag zo: "dat zoent vast lekker of niet ?" in de hoop dat ze het met mij ging uitproberen, zegt ze "ja hoor!!" en pakt ze een vriendin van haar op de bek
whehehequote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het was dus wel echt gebeurd heik wou nog een kleine update geven in het topic maar dat doe ik hier maar:
Ik kwam die moeder+dochter laatst in een winkel tegen en die dochter zwaaide maar die moeder trok haar snel mee![]()
![]()
ultra failquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het was dus wel echt gebeurd heik wou nog een kleine update geven in het topic maar dat doe ik hier maar:
Ik kwam die moeder+dochter laatst in een winkel tegen en die dochter zwaaide maar die moeder trok haar snel mee![]()
![]()
Waarom quote jij 2x het zelfdequote:
quote:
ik wou de quote splitsen mja quote failquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
Nu met OP.
fijn heh van de nsb kloon jagers die zelf expres topics verstierenquote:
Het zit je wel diep hequote:Op zaterdag 27 december 2008 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn heh van de nsb kloon jagers die zelf expres topics verstieren_!
ik heb klonen gezien die zich beter gedragen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn heh van de nsb kloon jagers die zelf expres topics verstieren_!
kietel je zelf niet teveel, want ik merk alleen op dat je een hypocriete nsb-er benquote:
kimquote:
Kerk op zaterdagmiddag?quote:
Och ja, die hebben zaterdag kerk hequote:
dan kan ik de hele week scheldenquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:59 schreef jimmyrodgers het volgende:
Het blijft ook kankerkoud voor de hele week![]()
![]()
warme chocolademelk met slagroomquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:00 schreef Devvie het volgende:
[..]ijs, schaatsen, sneeuw, lawinepijlen over het ijs schieten
Een lawinepijl over het ijs schietenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:00 schreef Devvie het volgende:
Schaatsenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:00 schreef Devvie het volgende:
Kan je als tweede prijs die Kim kalender doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:01 schreef Adelante het volgende:
voor de koukleumen:
[PRIJSVRAAG] Voorspel het weer tijdens oud & nieuw!
voorspel het weer met oud en nieuw en win een boek
Had ik ze maarquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Een lawinepijl over het ijs schietenDan ben je lekker verantwoordelijk bezig
http://sexycelebritygossip.com/?q=node/7653quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:02 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Kan je als tweede prijs die Kim kalender doen
Dankje kan ik weer ff rukkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://sexycelebritygossip.com/?q=node/7653
zo goed zijn de foto's niet
"Middagtemperaturen tussen 1300uur en 1800uur"quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:01 schreef Adelante het volgende:
voor de koukleumen:
[PRIJSVRAAG] Voorspel het weer tijdens oud & nieuw!
voorspel het weer met oud en nieuw en win een boek
wat wil je spammen?quote:
als je maar een stem uitbrengt in dat weerstopic, minimaal 30 deelnemers gewenst.quote:
maar ik wil geen boekquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je maar een stem uitbrengt in dat weerstopic, minimaal 30 deelnemers gewenst.
leuk cadeau voor iemand die de lokale piet paulusma wilt worden ofzoquote:
zing 'nsquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:13 schreef afcajos het volgende:
Godver, er was gister zo'n feest waar de DJ "tulpen uit Amsterdam" draaideverstandig op een feest waar veel ajacieden en feyenoorders komen
Want wij kennen daar een leukere versie op
rustig maar, ik heb het weer daar al gemeldquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
leuk cadeau voor iemand die de lokale piet paulusma wilt worden ofzo
Ga je nu je eigen actie afzeikenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
leuk cadeau voor iemand die de lokale piet paulusma wilt worden ofzo
quote:
ja en dat boek ga je niet winnen zoquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
rustig maar, ik heb het weer daar al gemeld
natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:14 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Ga je nu je eigen actie afzeiken![]()
![]()
![]()
NIET?!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja en dat boek ga je niet winnen zo
maar bedankt voor deelname!
Het wordt minder koud 1/1quote:
Whehe ja het is inderdaad koudquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:42 schreef PeZu het volgende:
*pezu is boos, de zon doet het niet en dat nu net wanneer hij boodschappen wil gaan doen*
goftedomme man, ik dacht al wat is het toch koud buiten, stervende hoeren kanker zon, die krijgen van de week van mij nog wat te heuren![]()
_!
vertalen, ik heb het koud van 1 min nd super lopen_!
word je wel lekker nuchter vanquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja het is inderdaad koudvannacht ook, lekker naar huis fietsen als het vriest
!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:50 schreef afcajos het volgende:
Boh boh boh lekker fappen en dan aan het bier!
nee, varkenshaas en kogelbiefstuk wegwerkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:53 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Dat is toch 's avonds in de kerk liedjes zingen
Nee joh, dat is vóór het zingen de kerk uit!quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:53 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Dat is toch 's avonds in de kerk liedjes zingen
Heeft iemand dat wel eens bij jou gedaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, dat is vóór het zingen de kerk uit!
+1 voorspelbaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heeft iemand dat wel eens bij jou gedaan?
Zie ik eruit alsof ik achterlijk benquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heeft iemand dat wel eens bij jou gedaan?
-verkapte-ik-kom-na-3-stoten-klaar-post-quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heeft iemand dat wel eens bij jou gedaan?dat zal mij nooit lukken denk ik
inkopperquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik achterlijk ben?
Je bent te laat dagdagquote:
quote:
alleen de linkerkant..quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:59 schreef dagdag het volgende:
[..]
kut leeft die gast van midnr nog ?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
-verkapte-ik-kom-na-3-stoten-klaar-post-
heb je geen vuurpijlquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, k*t. Zal er weer een banaan van maken; de poepkerst is weer voorbij.
Show hier je FEESTavatar of vraag een mooie aan #7quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Zijn er nog mensen in het feest-forum?
Heb het gevraagd daar, nu maar wachtenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Show hier je FEESTavatar of vraag een mooie aan #7ze doen ook aan O&N avatars
Valt nog mee dat ie niet Cliff heetquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:08 schreef BigKahuna het volgende:
BWhehwebhwehwehweheb hwehwehweh heb hwehehe
[ afbeelding ]
Dat is ook weer wat overdreven.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bij BT mag iedereen in 3 stoten komen
wat zeg jequote:
bweheheh ik heb medelijden met zijn jeugdquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:08 schreef BigKahuna het volgende:
BWhehwebhwehwehweheb hwehwehweh heb hwehehe
[ afbeelding ]
Want nu snap je hem niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ie niet Cliff heet
Oh, toch wel. Wie mag er dan langer over doen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat overdreven.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:11 schreef afcajos het volgende:
Mijn scheten meuren fakking erg , o my gosh laffing aut laut!!1 hea:P
ik zie doorgaans de enveloppen van mijn buurman nietquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
M. Litoris of C. Litoris.
Wat zou leuker staan op de enveloppen van je buurman?
Ik ook niet, maar stel nou dat hij ook een naambordje heeft aan zijn voordeur of brievenbus..quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie doorgaans de enveloppen van mijn buurman niet
IK IK IK IKquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
En wie wordt nou de nieuwe KLB mod?
Wie gaat er weg dan? Ik mis ook altijd allesquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
dan zou ik wel ik 1x zachtjes grinneken, en er een foto van fokenen en dan op fok postenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar stel nou dat hij ook een naambordje heeft aan zijn voordeur of brievenbus..
wie is er weg danquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Ik bied mij aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
Nieeeeeeeeemand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, toch wel. Wie mag er dan langer over doen?
Dus iedereen moet na 3 stoten klaar zijn bij jou?quote:
Mike Litoris.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
M. Litoris of C. Litoris.
Wat zou leuker staan op de enveloppen van je buurman?
Ooh jij bent van het 3 stoten werkquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dus iedereen moet na 3 stoten klaar zijn bij jou?Waar schrijf ik me in.
hihi nee hoor, uitproberen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jij bent van het 3 stoten werk?
Blijf eens bijquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie gaat er weg dan? Ik mis ook altijd alles
omdat vrouwmensquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom geef ik allemaal voorzetjes voor foute opmerkingen hier.
jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef jimmyrodgers het volgende:
Zelf bied ik me ook aan, of kunnen mods ook bans krijgen?
Capibariquote:
Ja, GOH!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef jimmyrodgers het volgende:
Nieuwe mod op KLB nieuwe mod in klb
Is Adelante een hij?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef jimmyrodgers het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef jimmyrodgers het volgende:
Spuit honderdelfquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef jimmyrodgers het volgende:
ultra failquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:32 schreef jimmyrodgers het volgende:
Ik dacht van nietquote:
fijne reis en veel plezierquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
Adelante klinkt ook gewoon heel vrouwelijk, Biogarde ook trouwens, nofi!
En nu ga ik naar opa en omatot morgenavond ofzo, ciao
!
fatima?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef jimmyrodgers het volgende:
Biogarde is niet het wijf in z'n avatarWeer een illusie rijker.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:37 schreef Breathtaking het volgende:
Adelante klinkt ook gewoon heel vrouwelijk, Biogarde ook trouwens, nofi!
En nu ga ik naar opa en omatot morgenavond ofzo, ciao
!
rijkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:39 schreef jimmyrodgers het volgende:
Biogarde is niet het wijf in z'n avatarWeer een illusie rijker.
muoi importante adelantequote:Op zaterdag 27 december 2008 13:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, je registreert je eens als er een nummer op de radio is
als ik dat nu zou doen zou het toverbal zijn ofzo
whyquote:
hoezo worden?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef jimmyrodgers het volgende:
Mijn post gemiddelde is 64 p/d. Ik word ene no life
en morgen weer vroeg op , wat een kutleven ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat ik om zeven uur in m'n bed lag en er om twaalf uur weer uit was.
Ja, kutjoden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
en morgen weer vroeg op , wat een kutleven ook
failquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:56 schreef McFearless het volgende:
En niet gehosseld gisteren, like, wtf!11
Ik ook, hopelijk dezelfde uitslag als zondag, in ons voordeel natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:58 schreef jimmyrodgers het volgende:
Tegen kanker ADO heb er al zin in
AZ moet sowieso kanker krijgen, wat een tyfusclub.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:00 schreef jimmyrodgers het volgende:
Zou mooi zijn, hoop dat AZ verliest zijn we winter kampioen
en hopen dat nec az weerstand geeftquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook, hopelijk dezelfde uitslag als zondag, in ons voordeel natuurlijk.
een club van een oplichters bank en geadoreerd door ex-ajax " supporters"quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
AZ moet sowieso kanker krijgen, wat een tyfusclub.
geveoelsmatig zie ik liever psv verliezenquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:07 schreef jimmyrodgers het volgende:
PSV - Twente is klote, wint PSV baal ik, wint Twente houden ze anasluiting.
Truequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:14 schreef McFearless het volgende:
Het maakt me geen moer uit, wij moeten gewoon winnen, wij zijn namelijk de beste.
amen to that brotherquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:14 schreef McFearless het volgende:
Het maakt me geen moer uit, wij moeten gewoon winnen, wij zijn namelijk de beste.
Nee, opkankeren, grafslet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, opkankeren, grafslet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:23 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, opkankeren, grafslet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
WTF, moet jij nou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, moet jij nou?
Een lekkere sappige breezer-mossel om mijn swans in te stekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Omdat ik om zeven uur in m'n bed lag en er om twaalf uur weer uit was.
En toen heb je er even lekker aan gesabbeld cker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef Catch_me het volgende:
mijn vriend werd om 10 uur met een odol naast me wakker![]()
ckerquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
En toen heb je er even lekker aan gesabbeld cker?
KRAAK DIE MOSSEL.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
Ik moet over 5 minuten een vriendinnetje van mn zusje bij de bushalte ophalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
Ik moet over 5 minuten een vriendinnetje van mn zusje bij de bushalte ophalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:41 schreef afcajos het volgende:
![]()
Ja, ik ben voor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Pics van dat vriendinnetje en je zusje
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:39 schreef Catch_me het volgende:
mijn vriend werd om 10 uur met een odol naast me wakker![]()
Holy SHITquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:43 schreef Devvie het volgende:
Parfum met hamburgergeur meteen uitverkocht![]()
MOET HEBBEN
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Hmm ze heeft de bus gemist en wordt nu gebrachtze blijft slapen dus morgen een update
& video of picsquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Hmm ze heeft de bus gemist en wordt nu gebrachtze blijft slapen dus morgen een update
nicequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef Seam het volgende:
Jullie hadden nog een jong breezersletje tegoed van mij
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
Fap, yeh!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:46 schreef Seam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef Acinonyx het volgende:
laat ik dan ook maar even wat leuks delen![]()
[ afbeelding ]
wat een lief sletjequote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
GODVERDETERINGWATGEIL.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van dit meisje, ik wil me aftrekken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:49 schreef Acinonyx het volgende:
[ afbeelding ]
tmi.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:54 schreef McFearless het volgende:
[..]
Meer van dit meisje, ik wil me aftrekken.
getver een beetje oud vindt je zelf ook nietquote:
Plorkjes ? Is dat een dialect voor Vorkjes ?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:05 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Plorkjes ? Is dat een dialect voor Vorkjes ?![]()
Welkom in de KLB SCquote:
Moar diet ies Fak!, hier moe je nie gek proaten niequote:Op zaterdag 27 december 2008 15:08 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik praot allein plat tege mien pap en mam
Maar goed dat het bij mij nog wel kanquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Moar diet ies Fak!, hier moe je nie gek proaten nie![]()
of welkom op fokquote:
quote:
quote:geregistreerd op: donderdag 25 december 2008 @ 16:33
True, moet jonger.quote:
Veel plezier met een meisje van vier.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
True, moet jonger.
Ik begin meestal bij de 9 jaar.
Bedankt voor het zeggen, ik had dat namelijk nog niet door.quote:
Ach ze heeft wel der mond alvast openquote:
Lekker tegen die huig aan rammen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach ze heeft wel der mond alvast open
Ik moet haar natuurlijk wel kunnen horen stikkenquote:Op zaterdag 27 december 2008 15:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lekker tegen die huig aan rammen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik moet haar natuurlijk wel kunnen horen stikken![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik moet haar natuurlijk wel kunnen horen stikken![]()
Hoe heet die chick uit je ava ook alweer trouwensquote:
quote:
Shay Laren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe heet die chick uit je ava ook alweer trouwens?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |