Ik ook tochquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:31 schreef jimmyrodgers het volgende:
Je zus is best lekker!
jaquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:34 schreef jimmyrodgers het volgende:
Volgens me zusje die net me kamer binnen kwam best wel
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:35 schreef BigKahuna het volgende:
BOH WAT EEN MONSTER ZEG DIE ZUS VAN JOS![]()
pics.quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef afcajos het volgende:
Whoppa, vanavond naar de lokal dancing waar een 16 jarig smaatje komt die mij leuk vindt.
Sinds eergisteren, je gooide gelijk al een slot op mijn rentree-topicquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef Biogarde het volgende:
Jos, sinds wanneer ben je weer terug?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:40 schreef Biogarde het volgende:
Ah, dan deed ik het juiste.
Ook geilquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:41 schreef afcajos het volgende:
Owja gister, ik kwam een meid tegen die haar nieuwe tongpiercing showde, dus ik vraag zo: "dat zoent vast lekker of niet ?" in de hoop dat ze het met mij ging uitproberen, zegt ze "ja hoor!!" en pakt ze een vriendin van haar op de bek
Owned!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:41 schreef afcajos het volgende:
Owja gister, ik kwam een meid tegen die haar nieuwe tongpiercing showde, dus ik vraag zo: "dat zoent vast lekker of niet ?" in de hoop dat ze het met mij ging uitproberen, zegt ze "ja hoor!!" en pakt ze een vriendin van haar op de bek
whehehequote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het was dus wel echt gebeurd heik wou nog een kleine update geven in het topic maar dat doe ik hier maar:
Ik kwam die moeder+dochter laatst in een winkel tegen en die dochter zwaaide maar die moeder trok haar snel mee![]()
![]()
ultra failquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het was dus wel echt gebeurd heik wou nog een kleine update geven in het topic maar dat doe ik hier maar:
Ik kwam die moeder+dochter laatst in een winkel tegen en die dochter zwaaide maar die moeder trok haar snel mee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |