Dus ik kan wel op 2 xboxen het zelfde account hebben?quote:Op maandag 29 december 2008 10:59 schreef Sala-adin het volgende:
Je kan op beide consoles je gamertag recoveren dus als jij naar je ouders gaat dan doe je recover gamertag en zo heb je je huidige gamertag met alle achievements. Als je dan naar utrecht gaat doe je weer hetzelfde alleen je savegames word dan lastig
Of je moet je HD elke keer meenemen dan hoef je ook niet gamertag te recoveren
Nee, want je moet steeds het account ophalen dan. Je kunt ze niet tegelijk gebruiken. Een vriendin van mij haalt wel eens op mijn Xbox haar profiel op als we bijvoorbeeld Guitar Hero gaan spelen, maar op haar eigen Xbox moet ze dat dan ook weer doen als ze weer thuis wil spelen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:11 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Dus ik kan wel op 2 xboxen het zelfde account hebben?
dit spel ken ik nie, waar gaat dat over?quote:Op maandag 29 december 2008 09:50 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand nog een leuke/goede game voor mij?
Ik heb reeds:
Asscirens Creed
Dan kan het wel, maar ik zou gewoon fijn een memory card kopen of steeds je HDD meenemen dan. Het duurt namelijk een kwartier ofzo om je account van live te halen.quote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ja maar ik ga toch niet op mijn xbox in Utrecht en mijn xbox bij me ouders tegelijk spelen
HDD switchen is inderdaad het makkelijkste , dat doe ik ook tussen mijn 2 consoles nog nooit een probleem mee gehadquote:Op maandag 29 december 2008 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan kan het wel, maar ik zou gewoon fijn een memory card kopen of steeds je HDD meenemen dan. Het duurt namelijk een kwartier ofzo om je account van live te halen.
Mijn xbox heeft geen HDMI aansluitingquote:Op maandag 29 december 2008 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
Yoow, voor de 360 kan je dan een willekeurig HDMI kabel in de winkel kopen of heb je een speciale voor de 360? En is de 60gb HDD apart te verkrijgen?
ohh ik dacht tegelijkquote:Op maandag 29 december 2008 11:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ja maar ik ga toch niet op mijn xbox in Utrecht en mijn xbox bij me ouders tegelijk spelen
In principe kun je elke HDMI kabel gebruiken die je wilt. Hou er echter wel rekening mee dat je dan niet fatsoenlijk een optical out kan gebruiken voor je 5.1 speakers. De officiele HDMI kabel van MS (50 euro ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 13:09 schreef mini-lellan het volgende:
Yoow, voor de 360 kan je dan een willekeurig HDMI kabel in de winkel kopen of heb je een speciale voor de 360? En is de 60gb HDD apart te verkrijgen?
Ok, thx.quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Iedere HDMI kabel past, voordeel van de officiele 360-klabel is dat er zo'n dingetje bij zit waardoor je nog geluid uit kunt poepen in tulpstekkers en optisch. En ja, de 60 GB hdd is los te krijgen samen met een headset en 3 maanden live, moet je even rond kijken! Xbox Live Starters Kit ofzo heet it
Jaquote:Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef kepler het volgende:
Heeft iemand hier nog een Xbox 360 memorycard over?
dan geef ik wel wat extra geld uitquote:Op maandag 29 december 2008 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In principe kun je elke HDMI kabel gebruiken die je wilt. Hou er echter wel rekening mee dat je dan niet fatsoenlijk een optical out kan gebruiken voor je 5.1 speakers. De officiele HDMI kabel van MS (50 euro ofzo) heeft wel een optical out.
Ik heb zelf een HDMI kabel en optische kabel zo aangesloten:
http://xboxmagic.com/xbox-360-premium-hdmi-cable-digital-optical-adapter-hack/&usg=__z3MYxSlvWa1JE2yz0JGz1cysdzA=/
Sinds de krediet crisis is het ineens een held volgens iedereen en nu heeft die ook nog jouw vriendin aan het gamen gekregen!quote:Op maandag 29 december 2008 14:06 schreef Fnx2 het volgende:
Mijn vriendin eindelijk aan de xbox gekregen@! lang leve Scene it! BOS!
Ik vond de wereld van Fallout 3 juist niet saai, maar dat komt mischien omdat ik Oblivion net heb uitgespeeldquote:Op maandag 29 december 2008 10:08 schreef -Dries- het volgende:
Fallout 3 is wel vet, alleen jammer dat de omgeving zo saai is.
Mijn vriendin heeft scene it na 5 keer spelen aan dr broer gegevenquote:Op maandag 29 december 2008 14:06 schreef Fnx2 het volgende:
Mijn vriendin eindelijk aan de xbox gekregen@! lang leve Scene it! BOS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |