Mijn aanbod staat nog steedsquote:Op maandag 29 december 2008 17:46 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Damnit nu wil ik de game hebbenIk zal hem proberen te vergaren via fok
Nog niet de jouwe ruilen dus
congratsquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Speaking of xbox, ik heb boven de 5000 gamerpoints!
Baas der Bazenquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Speaking of xbox, ik heb boven de 5000 gamerpoints!
quote:
quote:35 DJerize 7203 Recreation
Jij staat wel op #1 wat betreft achievements behalen van spellen met piekhaar!quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 17:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij staat wel op #1 wat betreft achievements behalen van spellen met piekhaar!
Sfeer heeft die game maar verder hinkt dat spel op 1 been!quote:
Die lijst heb ik in tijden niet gezien. Ik sta volgens mij al echt al vanaf het begin op 3quote:
wordt tijd dat die jongen eens de buitenlucht ingaat, echt triest zoveel gamerscore,quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Die lijst heb ik in tijden niet gezien. Ik sta volgens mij al echt al vanaf het begin op 3![]()
Staat btw iemand in mn friendslist die heeft nu 97000 puntenDie heeft ook gewoon 900+ punten voor games als GH2 en 3, Rockband 1 en 2 en GHWT....
Dat is echt ziek moeilijk om te halen bij de guitar heros enzoquote:Op dinsdag 30 december 2008 18:23 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Die lijst heb ik in tijden niet gezien. Ik sta volgens mij al echt al vanaf het begin op 3![]()
Staat btw iemand in mn friendslist die heeft nu 97000 puntenDie heeft ook gewoon 900+ punten voor games als GH2 en 3, Rockband 1 en 2 en GHWT....
Niet meteen zo fluiten want misschien staat zijn xbox wel buiten!quote:Op dinsdag 30 december 2008 18:47 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
wordt tijd dat die jongen eens de buitenlucht ingaat, echt triest zoveel gamerscore,
wel een goed idee voor van de zomerquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet meteen zo fluiten want misschien staat zijn xbox wel buiten!
Je weet het DJquote:
Als je een groot raam hebt doe je die helemaal open, en zet je de tv voor het raamquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wel een goed idee voor van de zomer![]()
kheb toch een buiten stopcontact op het terras , lekker in de zon zitten biertje dr bij en gamen ( pak mn pc monitor dan dies wat makkelijker te verslepen )
alleen zie je dan wel weinig![]()
aqwibus je bent een held
maar nu kan ik buiten zitten terwijl mn vriendin ligt te zonnen , scheelt weer gezeur van kom nu eens naar buitenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je een groot raam hebt doe je die helemaal open, en zet je de tv voor het raamscheelt weer lekker met de zichtbaarheid!
En anders gewoon als het donker is maar nog wel chill warm buiten
Ik bedoel buiten zitten en je tv binnen voor 't raamquote:Op dinsdag 30 december 2008 20:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maar nu kan ik buiten zitten terwijl mn vriendin ligt te zonnen , scheelt weer gezeur van kom nu eens naar buiten
Is dat niet meer een pc game? (heb zelf ut2004 op pc en moet er niet aan denken dat met een controller te spelenquote:Op dinsdag 30 december 2008 21:07 schreef Deezertje het volgende:
Is Unreal Tournament 3 voor de XBOX 360 wat? Of is het een game die vroeger goed was maar nu allang niets meer is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |