quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:14 schreef Cee het volgende:
Maak er maar meteen een Ekstra Weekend-light van, nu de ingrediënten er toch zijn. Vervang het bier maar door koffie.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:47 schreef Timo20 het volgende:
Een hele goede morgen![]()
![]()
![]()
Ekdom op de zaterdag? goh wat erg![]()
En? hoe was jullie kerst
En nu weer een (iets minder overbodige) cover.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Kerst? Zoals elk jaar, kerst1 bij m'n ouders, kerst2 zuipen bij een zaalvoetbaltoernooi![]()
Damn, wat een overbodige cover is dit...
Vooral kerst2 is dan leukquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Kerst? Zoals elk jaar, kerst1 bij m'n ouders, kerst2 zuipen bij een zaalvoetbaltoernooi![]()
Damn, wat een overbodige cover is dit...
Zijn idd. nogal 2 uiterstenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:00 schreef Sersjee het volgende:
Toen o_a en ik bij de HMH (Sigur Ros) afscheid hadden genomen van R_J, liepen we richting het station en toen klonk uit een cafe UB40... Dat was wel even een ontnuchtering van jewelste
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:08 schreef Cee het volgende:
Lust je koffie of heb je liever dat ik Roxette?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:28 schreef borisz het volgende:
Word ik wakker, de eerste opmerking die je dan hoort is DIE LUCHT. Nou de dag is goed begonnen.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:47 schreef Brennel het volgende:
Mogge.
Nah, veel nachtmerries gehad, en als ik wakker was lag ik te huilen. Ik heb wel eens beter geslapenquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Beetje kunnen slapen
Hmzquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, veel nachtmerries gehad, en als ik wakker was lag ik te huilen. Ik heb wel eens beter geslapen![]()
Ik krijg het beeld van het arme, naar adem happende ventje maar niet van m'n netvlies gebrand.
Agoss.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, veel nachtmerries gehad, en als ik wakker was lag ik te huilen. Ik heb wel eens beter geslapen![]()
Ik krijg het beeld van het arme, naar adem happende ventje maar niet van m'n netvlies gebrand.
Mogguhquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:15 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey![]()
Ekdom achter de knoppen? Hij was toch op vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |