Ik kan ook nog wel wat opwarmen, maar dan heb ik vanavond niks meer.quote:
Plaatselijke Chineesquote:Op zaterdag 27 december 2008 05:16 schreef Mike het volgende:
Ik kan ook nog wel wat opwarmen, maar dan heb ik vanavond niks meer.
Slaap lekker, Mike!quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:46 schreef Mike het volgende:
Mooi moment dan om nog even te gaan slapen. Trusten!
Dit nummer is zo easy gezongen dat je je prompt easy gaat voelenquote:
Ik neem aan dat je het plaatje ooit groter hebt gezien.quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind haar hier cute, maar daar is alleen een heel klein plaatje van:
[ afbeelding ]
De Beatles bedoel je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:50 schreef Isabeau het volgende:
Hierna weer een jongensbandje. Nooit echt doorgebroken, terwijl ze best lekker klinken.
Je kent ze?quote:
Wel eens van gehoord.quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent ze?
En dat plaatje is van een tv-opname en die heb ik gezien, zo schattig!
Absoluutquote:
Ken je dit nummer ook Isabeau?quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:59 schreef Isabeau het volgende:
1539 1515 Conny Froboess - Zwei kleine Italiener (1962)
Ik welquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ken je dit nummer ook Isabeau?![]()
Voor de duidelijkheid, ik niet.![]()
Hij staat inderdaad stabiel rond de 1500ste plek.quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik welIk weet bij god niet waarom ik het ken, maar zou best van de Top 2000 kunnen zijn.
Ik krijg er op de ene of andere manier zin in Curtis Stigers van.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik krijg er op de ene of andere manier zin in Curtis Stigers van. [ afbeelding ]
De thermostaat gaf 13 graden aan toen ik thuis kwamquote:
Trek de dekens maar goed over je heen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 08:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De thermostaat gaf 13 graden aan toen ik thuis kwam
Brrrrrr!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |