quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:37 schreef Isabeau het volgende:
ok, ik vind dit dus een super leuk nummer, heb het vaak meegezongen, maar nu voelt het een beetje wrang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Amen, ben nu mijn tijd aan het vullen met videoclips van youtube.quote:
Ik heb het heul niet over Princequote:
Ik ben nog wakkerquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:52 schreef Isabeau het volgende:
Jullie gaan allemaal naar bed?
Nou ja, weltrusten dan!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het heul niet over Prince
Dat mochten wij thuis nooit draaienquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb deze opstaan: Arne Jansen & Les Cigales - Meisjes met rode haren
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:55 schreef Gatalin het volgende:
Nog lekker Prince en Arne Jansen luisteren, dan tandjes poetsen en op tijd terug zijn voor Raymond van het Groenewoud, waarna ik ook richting mijn bedje afreis, het wekkertje gaat weer om half 9...
Ik heb het nooit weer zo rood gehad hehe.quote:
Ben jij dat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het nooit weer zo rood gehad hehe.
Ja, dat ben ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:00 schreef Trannellius het volgende:
Ben jij dat?Had je niet herkend
Nee, maar heb net je fobo gelurkedquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik
Hoezo 'herkend'? Ken ik je dan?
Nee, niet voor dit nummer.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:04 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ben je wakker gebleven voor dit grafnummer?
OOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Moet jij werken? Of ook insomnia?quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:08 schreef Isabeau het volgende:
Spreek me liever van Tina Turner haar onderkant
Ik heb een Power-knop op het oude radiootjequote:Op zaterdag 27 december 2008 04:11 schreef Trannellius het volgende:
Zit ik hier nu vrijwillig Streisand te luisteren?
Nu dan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:09 schreef Isabeau het volgende:
Wie heeft jou nou weer blauw gemaakt![]()
Ik houd van zelf-pijnigingquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een Power-knop op het oude radiootjeEn soms druk ik hem in
Och hemel, ze zijn de weg kwijt achter de schermenquote:
Ze houden van mequote:Op zaterdag 27 december 2008 04:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och hemel, ze zijn de weg kwijt achter de schermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |