Ik vond het shocking dat ze in dat topique gewoon postten waar je werktquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:59 schreef Lamon het volgende:
Nee, degenen die het deden, pakten altijd de parttimers per ongeluk, haha!
Die zijn nu ook allemaal paranoide geworden...
Pardon? Dat gaat wel heel erg ver.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vond het shocking dat ze in dat topique gewoon postten waar je werkt
Geaardheid, uiterlijk, eerlijkheid, racisme, politiek....alles eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou ervan. Waarmee? Geaardheid ?
Nee, Lamon kreeg ruzie met wat sukkels en toen postten ze gewoon adres en telefoonnummer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:00 schreef Tijn het volgende:
Zijn er aanslagen aangekondigd bij de videotheek ofzo?
Stom.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, Lamon kreeg ruzie met wat sukkels en toen postten ze gewoon adres en telefoonnummer.
Ik moest er wel om lachen. Ik ben voor niets of niemand bang en gun lieve mensen het allerbeste, maar al die andere "helden", krijgen lik op stuk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond het shocking dat ze in dat topique gewoon postten waar je werkt
Ah het des FOK!s gedoe.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:06 schreef Lamon het volgende:
Ik moest er wel om lachen. Ik ben voor niets of niemand bang en gun lieve mensen het allerbeste, maar al die andere "helden", krijgen lik op stuk.
Dank je. Ik heb m'n best erop gedaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:08 schreef broer het volgende:
Uitstekende test, Tijn. Met een prima muziekje.
Ik ben ook niet bang voor bedreigingen, ik weet toch van wat voor stakkers ze vandaan komen, Bluezz.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah het des FOK!s gedoe.
Er is hier ooit een bekende vocker en heul goeie vriend erg bedreigd, en die twijfelde echt met politie inschakelen.
Laat je niet teveel meesleuren L.
Wiegmanweg 88, Wassenaar, lijkt me wel leuk eigenlijk. Als het je het echt leuk lijkt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:19 schreef broer het volgende:
Ik heb even teruggelezen, maar ik kon niet vinden dat iemand je adres postte. Jammer, want dan was ik wel een keer een biertje komen drinken.
(Nee, hoor. Dat is grootspraak.)
Misschien is dat weggehaald, maar ik weet zeker dat ik het heb gelezen. Ik ging bijna zelf bellenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:19 schreef broer het volgende:
Ik heb even teruggelezen, maar ik kon niet vinden dat iemand je adres postte.
Wel om iets aardigs te zeggen, hoop ik?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien is dat weggehaald, maar ik weet zeker dat ik het heb gelezen. Ik ging bijna zelf bellen
Nou, het was eigenlijk écht grootspraak.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:21 schreef Lamon het volgende:
lijkt me wel leuk eigenlijk. Als het je het echt leuk lijkt.
Natuurlijk. Eigenlijk alleen om te verifiëren of je het echt wasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:22 schreef Lamon het volgende:
Wel om iets aardigs te zeggen, hoop ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |