October en Achtung zijn mij dierbaar. Maar het is niks meer. Waar kan ik uithuilenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
U2 heeft sinds hun derde album al weinig leuks meer gemaakt, wat mij betreft....
Under a bloodred sky is mijn favo....
Nergens, je zal t gewoon moet moeten slikken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
October en Achtung zijn mij dierbaar. Maar het is niks meer. Waar kan ik uithuilen
Nee nee, ik PIK dit niet! Ik ga een demonstratie organiseren!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:15 schreef Lamon het volgende:
Nergens, je zal t gewoon moet moeten slikken.
Strikt genomen klopt dertig-plus welquote:Pssst, hoe oud ben jij nou eigenlijk? Ik gokte ooit ergens in de 30+, maar je bent ouder he?
Durf ik te vragen wat dat is? Ja, dat durf ik welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:19 schreef Tijn het volgende:
ik ben al de hele avond bezig met iets totaal onbelangrijks wat nog niet af is
Durf ik het te vertellen, dat is de vraag. Het is echt genant dat ik hier zoveel tijd aan spendeerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Durf ik te vragen wat dat is? Ja, dat durf ik wel
...da's lang geleden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:19 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond.
Ik had allang willen slapen, maar ik ben al de hele avond bezig met iets totaal onbelangrijks wat nog niet af is
38, gok ik nu...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee nee, ik PIK dit niet! Ik ga een demonstratie organiseren!
[..]
Strikt genomen klopt dertig-plus wel
Is dit niet een beetje onbeleefd, Lamon?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
38, gok ik nu...
Warm, heet of koud?
We zullen niet lachen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:23 schreef Tijn het volgende:
Durf ik het te vertellen, dat is de vraag. Het is echt genant dat ik hier zoveel tijd aan spendeer
Neuh, lekker vertrouwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Maar niet minder gezellig toch?
Ok vooruit, ik hap wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:24 schreef broer het volgende:
Ik heb vanavond eenderde gelezen van Nijmegen '44 - Verwoesting, verdriet en verwerking.
[ afbeelding ]
Bizar, wat je allemaal niet weet over je eigen stad...
In dat geval: alvast sorry voor mijn post.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef Tijn het volgende:
Is dit niet een beetje onbeleefd, Lamon?
Was er laatst ook niet een herdenking?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:24 schreef broer het volgende:
Ik heb vanavond eenderde gelezen van Nijmegen '44 - Verwoesting, verdriet en verwerking.
[ afbeelding ]
Bizar, wat je allemaal niet weet over je eigen stad...
Ik noem dat recht voor zijn raap.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje onbeleefd, Lamon?
O, je vatte het op als iets waar je op kon of moest happen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:27 schreef Tijn het volgende:
Ok vooruit, ik hap wel.
Vertel eens een mooi weetje over de geschiedenis van de stad Nijmegen, broer.
Picardquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:28 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat het eerder huilen is. Of iets wat op dit lijkt:
[ afbeelding ]
Wat een interessant weetje over de geschiedenis van de stad Nijmegen, broer.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
O, je vatte het op als iets waar je op kon of moest happen.
Dat was niet de bedoeling.
Nee nee, het is veel erger. Het plaatje ging puur om de houding, niet om het feit dat het Jean-Luc isquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Picard![]()
Is het Star Trek-gerelateerd?
Sinds een tijdje is er jaarlijks een herdenking. Het boek gaat voor een deel ook over het feit dat het bombardement lang 'weggedrukt' is in het collectieve geheugen en dat er nu pas echt aandacht voor komt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
Was er laatst ook niet een herdenking?
Hoe komt dat, broer? Ik kom zelf uit Rotterdam en daar is men zich altijd juist heel bewust van het feit dat het centrum ooit kapot gemaakt is door de Duitsers. Daarmee wordt natuurlijk ook alle lelijke nieuwbouw goed gepraat, maar toch.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:31 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds een tijdje is er jaarlijks een herdenking. Het boek gaat voor een deel ook over het feit dat het bombardement lang 'weggedrukt' is in het collectieve geheugen en dat er nu pas echt aandacht voor komt.
De spanning is werkelijk ondraaglijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:31 schreef Tijn het volgende:
Nee nee, het is veel erger.
Ik vond Deep Space Nine vroeger cool.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee nee, het is veel erger. Het plaatje ging puur om de houding, niet om het feit dat het Jean-Luc is
Oh God, dan valt het helemaaaal tegenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De spanning is werkelijk ondraaglijk
Ik nog steedsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vond Deep Space Nine vroeger cool.
broer weet veel meer over mij dan de gemiddelde FOK!ker.quote:
Interessante weetjes. Hmm... Nou, er zijn er wel een paar...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:30 schreef Tijn het volgende:
Wat een interessant weetje over de geschiedenis van de stad Nijmegen, broer.
Geen idee. Ik ben pas op eenderde van het boek.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:33 schreef Tijn het volgende:
Hoe komt dat, broer? Ik kom zelf uit Rotterdam en daar is men zich altijd juist heel bewust van het feit dat het centrum ooit kapot gemaakt is door de Duitsers. Daarmee wordt natuurlijk ook alle lelijke nieuwbouw goed gepraat, maar toch.
Ah. Nou als het er in staat en je leest het nog, laat het dan maar even weten tegen die tijd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben pas op eenderde van het boek.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
broer weet veel meer over mij dan de gemiddelde FOK!ker.
Iedere FOK!ker weet inmiddels alles over mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
broer weet veel meer over mij dan de gemiddelde FOK!ker.
Als ik het lees, ben jij de eerste tegen wie ik het vertel, oké?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:36 schreef Tijn het volgende:
Ah. Nou als het er in staat en je leest het nog, laat het dan maar even weten tegen die tijd.
Ik vind het moedig van je en dat meen ik oprecht. Maar dat is niet mijn stijl.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:37 schreef Lamon het volgende:
Iedere FOK!ker weet inmiddels alles over mij.
Wel bevrijdend eigenlijk.
Dat, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:37 schreef Tijn het volgende:
Wat is het toch een heerlijke smiley
Ook omdat 'ie zo gruwelijk lelijk is
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind het moedig van je en dat meen ik oprecht. Maar dat is niet mijn stijl.
quote:
Gelijk heb je. Dat standpunt huldig ik zelf ook: niets van jezelf prijsgeven en alles van een ander willen weten.quote:
Het levert je wel 1000 extra views in je fobo op in een paar weken tijd, voor zover dat boeit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vind het moedig van je en dat meen ik oprecht. Maar dat is niet mijn stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |