Dat is een bewuste keuze, wyccie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:53 schreef wyccie het volgende:
Maar gewoon lekker gaan slapen lukt je nog steeds niet.
Klinkt allemaal veel te vaag, sorry kan ik niets mee. Ik ben dat privacy gedoe een beetje kwijt, dus is het moeilijk om te begrijpen dat anderen dat nog wel hebben....quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb al 1 stap uitgevoerd. Morgen nog even voor een vangnet zorgen voor als dat niet lukt.
De rest komt later wel. Ik heb nog zo veel dingen op mijn lijstje staan.
Mijn karakter werkt niet echt mee, ik ben een uitsteltype. Weinig zelfmotivatie en -discipline.
Maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goedkomt. Ik maak er meer van dan het is.![]()
En hoe is het met jouw bankrekening?
Ik heb vandaag een uitgebreide briefing gehad bij een opdrachtgever. Het komende jaar hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 03:52 schreef sig000 het volgende:
Mooi. Ik vreesde al dat een soort van R&P topic ging worden.
Gadver, materialisme, dat trek ik echt niet meer...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een uitgebreide briefing gehad bij een opdrachtgever. Het komende jaar hoef ik me geen zorgen te maken.
Zo. Nu kan hij naar WGR.
Geld is handig, hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:57 schreef Lamon het volgende:
Gadver, materialisme, dat trek ik echt niet meer...
..en daarna ben je dood. Lekker nuttig, al die blikjes relativisme.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Geld is handig, hoor.
Kun je in de winkel kleine blikjes relativeringsvermogen voor kopen.
Nooit in semi-bikkeltijd hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:10 schreef tong80 het volgende:
Vroeger werd er zelfs pas na 2 uur gepost. Ook door Lamon.
Vroeger ging Lamon ook eerder naar huis uit de kroeg omdat Tong zijn 5000ste post ging vieren in Onzin
Wel cool dat je keuzes durft te maken.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nooit in semi-bikkeltijd hoor.
Enkel in Bikkeltijd.
En nu ga ik ipv naar de kroeg, naar Catena omdat het bier daar goedkoop is, omdat ze geen winstoogmerk hebben en ik het stoer vind om op mijn 33-ste bij een studentenvereniging te zitten.
De tijden veranderen, en niet ten goede.
Vorig jaar rond deze tijd hadden ze dus al 210 leden. Dat is toch wel heel wat, nietwaar?quote:Liefst 420 ingeschreven vrienden zijn actief op de grootste vriendensite van Joods Nederland. Helemaal top voor iedereen met een Joodse achtergrond die op zoek is naar nieuwe vrienden en gezelligheid. In één jaar tijd is het aantal actieve ingeschreven vrienden verdubbeld.
Houdt je van Morrissey, broer?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 02:29 schreef broer het volgende:
Soms, heel soms, kom je vermeldenswaardige dingen tegen in de echte wereld. Vandaag zag ik een pen waar reclame op stond voor 'Jingles'. Een 'vriendensite' voor joodse singles. Met een heuse website.
Van de voorpagina:
[..]
Vorig jaar rond deze tijd hadden ze dus al 210 leden. Dat is toch wel heel wat, nietwaar?
Ik geloof dat mijn kantoorgenoot dat laatst draaide. Heb het wel geregistreerd als Morrissey, maar ik heb niet opgelet of ik het ook echt leuk vond. Als hij binnenkort toevallig in de Luisterpaal hangt, zal ik hem eens draaien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
Houdt je van Morrissey, broer?
Zo ja, heb je dat ongelooflijk fucking goede nieuwe album Years of Refusal al gehoord?
...dan wacht ik rustig af, voordat ik weer in superlatieven ga praten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn kantoorgenoot dat laatst draaide. Heb het wel geregistreerd als Morrissey, maar ik heb niet opgelet of ik het ook echt leuk vond. Als hij binnenkort toevallig in de Luisterpaal hangt, zal ik hem eens draaien.
Ik zag vorige week Morrisey bij de BBC.'quote:Op zaterdag 21 februari 2009 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Houdt je van Morrissey, broer?
Zo ja, heb je dat ongelooflijk fucking goede nieuwe album Years of Refusal al gehoord?
Ik weet het niet hoor, het is geen hype meer misschien, maar de teksten Tong, goddomme, de teksten...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week Morrisey bij de BBC.'
Was weer geweldig. Maar de sensatie van 25 jaar geleden zit er niet meer in.
Ik las ooit een ingezonden brief van Morresey van toen ie 16 was uit de NMEquote:Op zaterdag 21 februari 2009 04:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, het is geen hype meer misschien, maar de teksten Tong, goddomme, de teksten...
October en Achtung zijn mij dierbaar. Maar het is niks meer. Waar kan ik uithuilenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef Lamon het volgende:
U2 heeft sinds hun derde album al weinig leuks meer gemaakt, wat mij betreft....
Under a bloodred sky is mijn favo....
Nergens, je zal t gewoon moet moeten slikken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
October en Achtung zijn mij dierbaar. Maar het is niks meer. Waar kan ik uithuilen
Nee nee, ik PIK dit niet! Ik ga een demonstratie organiseren!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:15 schreef Lamon het volgende:
Nergens, je zal t gewoon moet moeten slikken.
Strikt genomen klopt dertig-plus welquote:Pssst, hoe oud ben jij nou eigenlijk? Ik gokte ooit ergens in de 30+, maar je bent ouder he?
Durf ik te vragen wat dat is? Ja, dat durf ik welquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:19 schreef Tijn het volgende:
ik ben al de hele avond bezig met iets totaal onbelangrijks wat nog niet af is
Durf ik het te vertellen, dat is de vraag. Het is echt genant dat ik hier zoveel tijd aan spendeerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Durf ik te vragen wat dat is? Ja, dat durf ik wel
...da's lang geleden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:19 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond.
Ik had allang willen slapen, maar ik ben al de hele avond bezig met iets totaal onbelangrijks wat nog niet af is
38, gok ik nu...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee nee, ik PIK dit niet! Ik ga een demonstratie organiseren!
[..]
Strikt genomen klopt dertig-plus wel
Is dit niet een beetje onbeleefd, Lamon?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
38, gok ik nu...
Warm, heet of koud?
We zullen niet lachen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:23 schreef Tijn het volgende:
Durf ik het te vertellen, dat is de vraag. Het is echt genant dat ik hier zoveel tijd aan spendeer
Neuh, lekker vertrouwd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Maar niet minder gezellig toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |