Ok ik help even mee dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 02:26 schreef broer het volgende:
Hij kan wel weer dicht, bedoel je?
Nog 25 posts.
zolang je maar niet onder de ladder door gaat lopen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:42 schreef kraaksandaal het volgende:
Vrijdag de 13e. Dat moet toch inspiratie geven?
Je hebt gelijk, dat is om moeilijkheden vragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:58 schreef jaspars het volgende:
[..]
zolang je maar niet onder de ladder door gaat lopen!
2x achter elkaar dat moet ongeluk brengen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:38 schreef Lamon het volgende:
Hebben we pas geleden al geen vrijdag de dertiende gehad?
...logisch, the, februarie had 4 weken, dus vorige maand ook..
Les 1, probeer vrouwen nooit uit te leggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:47 schreef Lamon het volgende:
Oh en als iemand mij vrouwen uit nog eens zou kunnen uitleggen:
Ja, maar kom, dat ging toch weer HELEMAAL nergens over. Ik zeg er nog bij, je mag nee zeggen, dan moet het een paar dagen later al gebeuren, en dan weer niet. En ik heb in die tussentijd NIETS gedaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:49 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Les 1, probeer vrouwen nooit uit te leggen.
Les 3, die is dan voor haar. Als ze nu vanavond WEL ineens voor mijn neus staat, kan ze de tering krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:54 schreef kraaksandaal het volgende:
Les 2 Vrouwen houden van kerels met grote bek.
Mwah les 3 is dat vrouwen van aandacht houden dus na les 1 en 2 kun je wat aan de mooie kant laten zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Les 3, die is dan voor haar. Als ze nu vanavond WEL ineens voor mijn neus staat, kan ze de tering krijgen.
Nope, doe ik niet. Ik ga niet als een schoothondje achter zo iemand aanlopen. Ik denk dat ze gewoon contactgestoord is ofzo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 03:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Mwah les 3 is dat vrouwen van aandacht houden dus na les 1 en 2 kun je wat aan de mooie kant laten zien.
..wist je dat als je tegen 30 vrouwen zegt "Neuken?", dat er een redelijke kans is dat er 1 ja zegt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:06 schreef kraaksandaal het volgende:
De mooie kant is gewoon goed neuken, niet dat gezeur allemaal.
Oh, shit in jouw profiel staat trouwens vrouw, haha!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:06 schreef kraaksandaal het volgende:
De mooie kant is gewoon goed neuken, niet dat gezeur allemaal.
Gewoon uitproberen, het werkt waarschijnlijk nog goed ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
..wist je dat als je tegen 30 vrouwen zegt "Neuken?", dat er een redelijke kans is dat er 1 ja zegt.
Is nog echt een keer onderzoek over gedaan ook!
Is alleen geen man die het doet.
Tsja da's internet en dit is een gedeeld account.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, shit in jouw profiel staat trouwens vrouw, haha!
Neuken?
..ik was toch niet serieus, mag ik hopen he? Ik heb nog niet eens in het fotoboek gelurkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:15 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Tsja da's internet en dit is een gedeeld account.
Ik ben een kloon samen met mijn hele familie, das reuze gezellig.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
..ik was toch niet serieus, mag ik hopen he? Ik heb nog niet eens in het fotoboek gelurkt.
Ik heb geen actieve klonen, dus ik zou t niet weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:18 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik ben een kloon samen met mijn hele familie, das reuze gezellig.
Begin er niet aan, voor je het weet is 't einde zoek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb geen actieve klonen, dus ik zou t niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |