BFBS misschien ? Wel een leuke zender danquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel man.
Het is een Engelse zender die ik nu hoor..
Apart, daar heb ik met m'n FPS1500 nog geen last van gehad (hooguit gepiep van m'n mobiele telefoon), maar misschien zit jij een stuk dichter bij een zendmast.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:18 schreef -Hans- het volgende:
wtf er komt een andere zender door de speakers heen![]()
Daar had m'n FPS1000 al last van maar met deze Logitech set had ik daar nog niet eerder last van. Irritant, maar dat krijg je met dit soort helder weer..
En dan We Are The Champions erachter aan. Die vroeg ze niet eens aan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:20 schreef Seam het volgende:
Jezus, wat een gesprek op dit tijdstip zeg
Heftig
Best krom jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:21 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan We Are The Champions erachter aan. Die vroeg ze niet eens aan.
Dat gesprek leek idd meer over deze plaat te gaan dan de vorige.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:21 schreef Susi het volgende:
[..]
En dan We Are The Champions erachter aan. Die vroeg ze niet eens aan.
Bij helder weer kan ik in de lucht van die satellietstations zien (2 stuks) en ik vermoed toch dat die dingen het signaal storen. Vooral 's avonds bij helder weer had ik er met de FPS1000 toch wel last vast. Meestal was het een Duitse zender. Deze set van Logitech is wat beter geïsoleerd, maar toch niet helemaal voldoende.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Apart, daar heb ik met m'n FPS1500 nog geen last van gehad (hooguit gepiep van m'n mobiele telefoon), maar misschien zit jij een stuk dichter bij een zendmast.
Die goeie ouwe tijdenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:23 schreef JJH het volgende:
Dit nummer doet me nog steeds aan Ajax 95-96 denken.
Het ging ook over de vorige; Destiny's Childquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat gesprek leek idd meer over deze plaat te gaan dan de vorige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |