Godsamme wat briljant!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:39 schreef Sirolf het volgende:
En ja hoor, daar is de RickRoll!
[ afbeelding ]
En nu slaapwandel ik weer verder naar bed toe.
Byebye!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:42 schreef JJH het volgende:
En toen was het helemaal leeg hier,
ik ben nu echt weg
Jammer dat mijn requests in de middag komen. Benieuwd hoe mijn net-wakker-stem klinkt op de radio.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:41 schreef Susi het volgende:
[..]
Alleen van geselecteerde-mensen-die-net-wakker-worden-dan
Trustenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:45 schreef Susi het volgende:
Ik ga ook slapen, even nog Culture Club luisteren
Trusten
Jouw avatar is aaibaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:53 schreef Susi het volgende:
Ik kom na een paar dagen in het oerwoud eindelijk weer in de beschaving, en dan krijg ik dit???quote:
Mogguh. Ik kan gewoon niet slapen want alles draait in mijn hoofdquote:Op zaterdag 27 december 2008 05:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het zal ook 's niet hè?![]()
Mogguh..
Helaas wel. maar woon thuisquote:Op zaterdag 27 december 2008 05:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Geen student meer of nog geen student?
Ja dan ben je er wel oud genoeg voorquote:Op zaterdag 27 december 2008 05:16 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik weet tHopelijk is het over 2 jaar, 2 jaar ja
, anders
Ik heb al een jaar op mezelf gewoond, maar ben helaas (noodgedwongen) thuis gaan wonen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 05:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja dan ben je er wel oud genoeg voor
Goedemorgen Michielquote:
*om zich heen kijkt*quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:32 schreef 925 het volgende:
michiel wanneer moet jij weer presenteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |