Oh dat zal moeilijk gaan dus...quote:Op zondag 28 december 2008 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stelt niks voor joh.![]()
De eerste week is even lastig omdat je tong opgezet is en omdat je moet wennen aan het bolletje op je tong en dus in feite opnieuw moet leren eten en praten (Doen: de volgende dag een kauwgompje eten) maar qua pijn valt het reuze mee hoor.
quote:Op zondag 28 december 2008 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik ben me nu alleen maar druk aan het maken over mijn ex, hoe ik over hem heen moet komen ķf hoe ik hem terug kan krijgen. En ik kan mijn verleden maar niet laten rusten.
Ik wil gewoon alles achter me laten, inclusief mijn ex. En een nieuwe kerel in mn leven, en niet meer denken aan het verleden.
Nathalie, meet Henk. Henk, dit is Nathalie.quote:
Welk merk/model?quote:
Zitten er al klodders tussenquote:Op zondag 28 december 2008 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
microsoft natural ergonomic 4000
http://www.microsoft.com/(...)details.aspx?pid=043
nee, hij is vanmiddag gehaald. nog geen tijd gehad om langs kpd te gaanquote:
tjah, dat is even wennen maar ik denk dat het op den duur wel makkelijker en fijner wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 19:02 schreef Rikketik het volgende:
Die ziet er apart uit.
Typt 'ie fijn?
maar eigenlijk wil ik m nog een beetje schoon houdenquote:
Die vind ik onhandigquote:Op zondag 28 december 2008 19:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen muis. Ik heb dat padje op de laptop omdat mijn pa mijn muis heeft gejat.
Ken je dat model niet dan ?quote:Op zondag 28 december 2008 19:02 schreef Rikketik het volgende:
Die ziet er apart uit.
Typt 'ie fijn?
Ach en ondertussen bezorgen ze je allemaal RSIquote:Op zondag 28 december 2008 19:01 schreef rulerofdeath het volgende:
microsoft natural ergonomic 4000
http://www.microsoft.com/(...)details.aspx?pid=043
Logitech G5.quote:Op zondag 28 december 2008 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat is even wennen maar ik denk dat het op den duur wel makkelijker en fijner wordt.
ik wil ook nog een nieuwe muis halen. ik ben nog een beetje aan het twijfelen welke dat moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |