Jawel! 10 kilo aangekomenquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Helleu![]()
Iedereen een leuke kerst gehad?
je kan het hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi MM >quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Helleu![]()
Iedereen een leuke kerst gehad?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
je kan het hebbenTuuuuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar train het er wel weer af
Noot noot.
Komend seizoen hard werken en een keer fit aan een seizoen voetbal beginnenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
TIS BIJNA 2009
Nog goeie voornemens mensen?
Stelt niks voor joh.quote:Op zondag 28 december 2008 11:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dat ik een tongpiercing wil. Ik durf alleen niet
Ik wil ookquote:Op zondag 28 december 2008 11:50 schreef Samzz het volgende:
Ik heb besloten dat ik een tongpiercing wil. Ik durf alleen niet
STFUquote:Op zondag 28 december 2008 14:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Goedenmiddag.Ik heb vandaag een heerlijk vrij dagje.
Mijn moeder vind het ook niet mooi.quote:Op zondag 28 december 2008 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil ookMaar als ik er een neem zolang ik in huis woon, word ik op straat geschopt
McDonalds Woonboulevard in Enschede jaquote:
Bart, ik ben geil. Neuken?quote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mijn moeder vind het ook niet mooi.Ik denk alleen niet dat ik op straat geschopt wordt, al zal ze me wel duidelijk laten merken dat ze 'not amused' is. Maar ik zou zelf geen piercing willen, dus ach.
Oh, en ik heb een nieuwe jas!
Sure, moet ik naar jou toe komen? Nou komen we allebei wel, maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zondag 28 december 2008 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bart, ik ben geil. Neuken?
Owh lachen was daar gister nog.quote:Op zondag 28 december 2008 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
McDonalds Woonboulevard in Enschede ja
Ja, kom maarquote:Op zondag 28 december 2008 14:49 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Sure, moet ik naar jou toe komen? Nou komen we allebei wel, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Moet daar vanavond werken, van 5 tot 1. Morgen weer werken, van 7 tot 1, dinsdag ook werken, en woensdag ookquote:Op zondag 28 december 2008 15:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh lachen was daar gister nog.Kom daar best vaak, want ik werk bij KPN ook op het meubelplein.
*fapfapfap*quote:
quote:
Haha, verkeerd begrepen dan.quote:Op zondag 28 december 2008 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Hier bij mij thuis. Drol
Moet je de hond nog uitlaten?
Mijn hond moet wel uit namelijk, en kan m wel even uit gaan laten
Hahahaquote:Op zondag 28 december 2008 15:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Haha, verkeerd begrepen dan.
En de hond wordt al(weer) uitgelaten door m'n zus en moeder.Maar ik heb al gezegd dat ik hem een keer nodig heb voor jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |