Ik wil je adviseren om langs het gemeentehuis te gaan en te vragen hoe hoog een uitkering is. Met een beetje geluk krijg je de eerste uitkering netjes contant betaalt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:07 schreef 100cc het volgende:
bedankt voor je bericht! msaar eigenlijk wil ik weten wat de wet zegt want natuurlijk verdien ik een uitkerink ik heb ook belasting betaald he
100cc heeft al best lang gewerkt bij die ene supermarkt waarvan we de naam maar niet zullen noemen, dus dan krijgt ie een extra bonus. Volgens mij is dat per 1 januari 2009 een eenmalig bedrag van 10.000 Euro. Bovenop die 2300 per maand, dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:07 schreef Elwood1802 het volgende:
Ja, je kan naar het gemeentehuis gaan en deze aanvragen. Volgens mij ligt een uitkering zo rond de 2300 netto voor een 18 jarige!
ja maar mbo is beetje laag niveau he dan zit ik tussen die domme kinderen terwijl ik wel wat slimmer ben. als ik had gewild had ik gynnasium wel gekunt maar de leraren vonden mij niet aardig. en ik ben deprisief dus ik kan niet goed leren nu of werken daarom wil ik een uitkerink snapjequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef Pyjama het volgende:
Ga MBO doen, krijg je studiefinanciering.
Dat is toch alleen voor de eerste 100 mensen per 1 januari?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
100cc heeft al best lang gewerkt bij die ene supermarkt waarvan we de naam maar niet zullen noemen, dus dan krijgt ie een extra bonus. Volgens mij is dat per 1 januari 2009 een eenmalig bedrag van 10.000 Euro. Bovenop die 2300 per maand, dus.
Oh ja, dat is waar ook. Goed dat je dat nog even zegt! Maar kan hij die maandag al aanvragen, of moet ie dat 1 januari, meteen op 0.01 uur, doen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef capricia het volgende:
Dat is toch alleen voor de eerste 100 mensen per 1 januari?
10CC, wel snel zijn maandag hoor! Anders ben je te laat voor die 10.000 euro bonus!!!
Dat ligt eraan of 100CC ook deel wil nemen aan de actie "Win een Renault Clio".quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Goed dat je dat nog even zegt! Maar kan hij die maandag al aanvragen, of moet ie dat 1 januari, meteen op 0.01 uur, doen?
Ja, dat weet ik zeker. Heeft mijn broertje namelijk ook gehad. Die had op zijn zeventiende 5 maanden bij een tankstation gewerkt en kreeg dat ook toen hij op zijn achttiende een uitkering aanvroeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:15 schreef 100cc het volgende:
mijn grammatica is wel goed hoor ik wil gewoon alles snel haha !!! maar ik heb geen vwo he anders was ik wel naar de uni denk ik en weet je dat zeker van die 10000 euries?? dat is wel lekker
Op 1 januari zijn er toch weer nieuwe?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:16 schreef Elwood1802 het volgende:
Gewoon tegen de uni zeggen dat je duprisief bent en normaal veel beter kunt werken en leren.
Dan nemen ze je wel aan.
Heb net gelezen dat alle bonus uitkeringen al op zijn.
Pfff, ze maken het er ook niet makkelijker op, zeg, zo'n uitkering aanvragen. Leuker wel, trouwens!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:16 schreef capricia het volgende:
Dat ligt eraan of 100CC ook deel wil nemen aan de actie "Win een Renault Clio".
Hij moet dan wel de volgende slagzin afmaken: "Ik heb recht op een uitkering want.....".
Je mag maar aan 1 bonus actie per keer meedoen, weet je nog?
Kan je niet meer in alinea's werken oidquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef 100cc het volgende:
nee alles op? hoe weet je dat????? waar kan ik dat zien?? ik verdien dat gewoon want ik kan er toch ook niks aan doen dat ik deprisief ben geraakt dat is de schuld van de c1000 met hun werk. ze kunnen toch niet verwachten dat ik zo hard ga werken dat ik niet meer leuke dingen kan doen. ik wil niet naar de uni eigenlijk want ik heb echt hekel aan die mensen. ik kan er niets aan doen dat ik deprisief ben geraakt dus ik verdien net zo veel geld als hun maar dat is nu helemaal niet zo!
Mensen zoals jij zorgen bij mij voor veel geschater en mijn wil om de eutenasiewet te ondersteunen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:22 schreef 100cc het volgende:
mensen als jou zorgen voor mijn depressie
Je zou ook de C1000 voor het gerecht kunnen slepen. Zij hebben jou deprisief gemaakt met hun belachelijke eisen om die schappen steeds weer bij te vullen en te spiegelen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef 100cc het volgende:
nee alles op? hoe weet je dat????? waar kan ik dat zien?? ik verdien dat gewoon want ik kan er toch ook niks aan doen dat ik deprisief ben geraakt dat is de schuld van de c1000 met hun werk. ze kunnen toch niet verwachten dat ik zo hard ga werken dat ik niet meer leuke dingen kan doen. ik wil niet naar de uni eigenlijk want ik heb echt hekel aan die mensen. ik kan er niets aan doen dat ik deprisief ben geraakt dus ik verdien net zo veel geld als hun maar dat is nu helemaal niet zo!
Nu heb je het toch gezegd, dat mag helemaal niet!! Naar die bonus kan je wel fluiten nu!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef 100cc het volgende:
... de schuld van de c1000 met hun werk. ..
Maar als je ook die auto wilt winnen, moet je eerst die slagzin afmaken: "Ik heb recht op een uitkering omdat..."quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:21 schreef 100cc het volgende:
ik ging al een keer praten met mijn baas nog toen ik nog niet onstlag had genomen maar hij zegt dat dat niet waar is we leven niet in amerika zegt hijquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou ook de C1000 voor het gerecht kunnen slepen. Zij hebben jou deprisief gemaakt met hun belachelijke eisen om die schappen steeds weer bij te vullen en te spiegelen.
Dan moeten ze je nu ook een vergoeding voor je ziektekosten geven. Kun je makkelijk een paar ton uitslepen, als je een goede advocaat in de arm neemt.
Iedereen heeft allang door dat het een kloon is. Ze spelen nu het spelletje mee mongool.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Iedereen heeft allang door dat het een kloon is. Ze spelen nu het spelletje mee mongool.
Ja, natuurlijk zegt ie dat. Hij hoopt dat jij je daarmee laat afschepen. Maar dat moet je dus niet doen! Zij zijn hartstikke fout en moeten daar echt diep voor in de buidel tasten!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef 100cc het volgende:
ik ging al een keer praten met mijn baas nog toen ik nog niet onstlag had genomen maar hij zegt dat dat niet waar is we leven niet in amerika zegt hij
Ha, en hier ga je de mist in.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:22 schreef 100cc het volgende:
mensen als jou zorgen voor mijn depressie
Wat nou spelletje? Jij hebt zeker nog nooit een uitkering aangevraagd hè? Uitkeringschuw tuig!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:28 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Iedereen heeft allang door dat het een kloon is. Ze spelen nu het spelletje mee mongool.
Zekers, zo dan niet desalnietemin, je hele familie heeft belasting betaald en je voorouders allemaal!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:07 schreef 100cc het volgende:
bedankt voor je bericht! msaar eigenlijk wil ik weten wat de wet zegt want natuurlijk verdien ik een uitkerink ik heb ook belasting betaald he
Quoted for truth. Toevalligerwijs is mijn broertje met exact hetzelfde bezig en zal hij meer dan genoeg geld krijgen voor zowel een (durequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik zeker. Heeft mijn broertje namelijk ook gehad. Die had op zijn zeventiende 5 maanden bij een tankstation gewerkt en kreeg dat ook toen hij op zijn achttiende een uitkering aanvroeg.
Ze noemen het een gouden handdruk voor bewezen diensten voor het vaderland of zoiets.
Deze jongen heeft toevallig maar mooi wel even hard gewerkt! Bovendien had hij zo gymnasium kunnen doen als de leraren hem hiertoe maar de kans hadden gegeven! Dat hij depressief werd van de noeste arbeid in de plaatselijke supermarkt, die toegegeven vaak erg zwaar is, kan hij ook niet helpen! Waar is je hart?! Het was kerstmis, nog geen 2 uur geleden!quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:42 schreef VinnieJones het volgende:
Sommige neandertalers hebben dus echt niks beters te doen he. Waar gaat het heen met de jeugd ?
Ik zou er graag nog een schepje bovenop willen doen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:05 schreef Copycat het volgende:
hallo 100 cc (haha) .
Ik vind dat je een uitkering verdient. Een hele hoge!
Vergeet elektriciteit niet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zou er graag nog een schepje bovenop willen doen.
Gratis nutsvoorzieningen bijvoorbeeld.
Om te beginnen met gas.
Doe er dan ook maar meteen een bureaustoel bij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:17 schreef NotYou het volgende:
Vergeet elektriciteit niet!
..de kosten daarvan kunnen al helemaal behoorlijk oplopen!
Jammer dat het bovenstaande ook nog eens werkelijkheid is, was laatst nog op het nieuws. Op die manier stimuleer je mensen zoals 100 cc alleen nog maar meer. Ik ben trouwens wel van mening dat dit topic verzonnen is...quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:39 schreef THE_CORE het volgende:
En vergeet niet de gratis Flatscreen-TV aan te vragen!
ze maken mijn dag met leuke humor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:45 schreef Backslash88 het volgende:
mensen zoals 100 cc verzieken de maatschappij![]()
Een kinderhand is snel gevuld.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze maken mijn dag met leuke humor.
een kinderarmpje vult ook snel.quote:
En voor de rest van je leven voor de TV liggen en niks doenquote:Op zondag 28 december 2008 00:26 schreef HulpNodig het volgende:
de staat probveert je altijd te naaien nietop letten. als je recht heb op uitkering moet je die ook nemen!
Nee joh, lekker op vakantie gaan naar warme landen waar alles veul goedkoper is...Thailand of zo!quote:Op zondag 28 december 2008 00:28 schreef Backslash88 het volgende:
[..]
En voor de rest van je leven voor de TV liggen en niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |