Maar ook dé hit van Rick Astley.quote:Op zondag 28 december 2008 22:40 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kut, weer vergeten te kijken. De Top2000 kent ook wel missers hoor! Zo scoren Katie Meloua enzo altijd hoog, en mocht Metallica tot voor kort niet in die lijst. Ook mag een Ge Reinders wel in de lijst mbv een lobby-actie, maar werd Ede Staal hierdoor geweerd. Maar alles beter dan Veronica's Top 1000, waar wel 25 plaatjes van Blof in staan
"Gesang der Jünglinge" van Stockhausen was ook aardig wereldschokkend, maar die staat volgens mij niet in de top 10. In mijn ogen is het gewoon een verzameling van nummers die ooit goed gescoord hebben en aangezien een groot deel van de radio 2 -luisteraars rond de 40 jaar zijn, bestaat die verzameling vooral uit de "klassiekers".quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
er staan ook zat moderne nummers in die lijst, dus om nu te beweren dat het een lijst voor babyboomers is, is niet erg slim. Feit is dat er de laatste pakweg 10 jaar gruwelijk weinig originele en vernieuwende muziek is gemaakt. Nummers van bijv. De beatles zijn in de ogen van veel jongeren dan wel erg achterhaald, maar toen ze uitgebracht werden ongelofelijk revolutionair. Hetzelfde geldt voor bijv. Bohemian rhapsody. Tegenwoordig nauwelijks nog bijzonder te noemen, verre van het beste nummer van Queen, maar bij de release wereldschokkend. Dát soort revoluties zijn er de laatste jaren niet meer geweest
Neem je jezelf nog wel serieus? Verwacht jij zoiets nou echt in een "top" lijst.quote:
koning(in) onbenulquote:Op maandag 29 december 2008 17:23 schreef Catch_me het volgende:
In de top2000 hoort alleen Jules de Corte thuis
Natuurlijk niet, maar ik wilde alleen maar aangeven dat wereldschokkend en revolutionair niet het zelfde als populair is en dat bij de top 2000 het vooral om dat laatste gaat.quote:Op maandag 29 december 2008 17:22 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Neem je jezelf nog wel serieus? Verwacht jij zoiets nou echt in een "top" lijst.
Ja, misschien een top-debiel muzieklijst maar toch niet in een Top2000?
Dan heb ik je even verkeerd begrepenquote:Op maandag 29 december 2008 18:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik wilde alleen maar aangeven dat wereldschokkend en revolutionair niet het zelfde als populair is en dat bij de top 2000 het vooral om dat laatste gaat.
Hier begrijp ik dus ook weer geen reet van. Waar zoekt Frits Spits bevestiging? Of bedoel je dat luisteraars bevestiging zoeken? Hmmm, ik niet. Ik kan wel genieten van de top2000. Variatie, vaak muziek wat ik zomaar zal op zal zetten maar wat wel erg mooi is.quote:Op maandag 29 december 2008 19:29 schreef Loohcs het volgende:
Best wel triest als je bevestiging nodig hebt dmv zo'n lijstje. Frits Spits is idd echt heel erg: "We vliegen op schema, de buitentemperatuur is 0 graden, we zien in de verte het licht al van de nr. 1 op onze eindbestemming op 31-12.....DIT IS DE TOP 2000!"
M'n eerste zin ging idd over luisteraars die bevestiging zoeken en bijna verontwaardigd zijn als 'hun' nummer er niet in staat.quote:Op maandag 29 december 2008 19:34 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dan heb ik je even verkeerd begrepen
[..]
Hier begrijp ik dus ook weer geen reet van. Waar zoekt Frits Spits bevestiging? Of bedoel je dat luisteraars bevestiging zoeken? Hmmm, ik niet. Ik kan wel genieten van de top2000. Variatie, vaak muziek wat ik zomaar zal op zal zetten maar wat wel erg mooi is.
Dat het soms afgekapt wordt is jammer maar dat gebeurd op iedere radiostation. Alleen let je er dan niet op. Nu wil je gewoon zeiken en dan zoek je een reden.....veel plezier met azijnpissen. Ik ga weer lekker genieten
Dat was de Top 4000 (ja het kan erger) van Radio10Gold, die zijn al vanaf 8 december bezig (niet 24 uur per dag overigens)quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Gingen ze nou een paar dagen terug 's avonds ineens stoppen met die top 2000 en kerstmuziek draaien? Ik dacht dat die top2000 24u per dag was. Maar ik kan me ook vergist hebben.
Ik zou maar wat vriendelijker worden, die baggerjeugd gaat jouw uitkering betalen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef MacorgaZ het volgende:
de baggerjeugd van tegenwoordig
Als dit is afgelopen, luister ik pas weer in de zomer naar de radio (Tour de France, red.).quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:52 schreef piekartz87 het volgende:
leuk om erop te hebbende top2000
enige tijd van het jaar dat ik luister naar de radio
Ik ben zelf ook nog maar 16 hequote:Op woensdag 31 december 2008 13:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou maar wat vriendelijker worden, die baggerjeugd gaat jouw uitkering betalen.
quote:Op woensdag 31 december 2008 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als dit is afgelopen, luister ik pas weer in de zomer naar de radio (Tour de France, red.).
Onder voorbehoud. Zeker weten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |