Precies.quote:
Ik glimlachttequote:
Betere muziek dan die pauperesque dingen die nu op tv zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:44 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso de Top 2000
Ouwelullensmaak bij uitstek
paar dagen terug en top2000quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef Smart_ass het volgende:
Gingen ze nou een paar dagen terug 's avonds ineens stoppen met die top 2000 en kerstmuziek draaien? Ik dacht dat die top2000 24u per dag was. Maar ik kan me ook vergist hebben.
Het begon toch op kerstavond?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
paar dagen terug en top2000![]()
please wees stil
Wat een voorspelbare reactie om dit stoffige babyboomersbastion te verdedigenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef behangplakker het volgende:
Betere muziek dan die pauperesque dingen die nu op tv zijn
Ik ben 16, dus ik weet heus wel wat van tegenwoordige muziek af hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat een voorspelbare reactie om dit stoffige babyboomersbastion te verdedigen![]()
De laatste 20 jaar is er net zulke goede muziek gemaakt dan daarvoor. Je moet alleen niet blijven hangen in het verleden en ook verder kijken dan Sky Radio en Radio 538 (een klein beetje maar).
En dat ze de uitkomst van het inteeltproces van totstandkoming van deze lijst ook nog de lijst der lijsten durven noemen is helemaal een schande.
barbaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:25 schreef Roux het volgende:
En wederom staat die ongeïnspireerd bagger op nummer 1.
Zal ik hem bannen?quote:
Ik zal het je nog sterker vertellen, ze hebben ook een bloedhekel aan zebra's, zo geredeneerd, zeg maar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:42 schreef JackHerrer het volgende:
Volgens mij zijn al die top2000 stemmers ook racistisch, want als er maar 1 neger in de top 100 staat klopt er iets niet..
Die zebra's zijn de nieuwe Finnen voor 2009?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, ze hebben ook een bloedhekel aan zebra's, zo geredeneerd, zeg maar.
Als er een hoop zebra's zijn geweest die geniale en vooruitstrevende muziek hebben gebracht, dan zou het best kunnen ja..quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:50 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, ze hebben ook een bloedhekel aan zebra's, zo geredeneerd, zeg maar.
Wat dan ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:25 schreef Roux het volgende:
En wederom staat die ongeïnspireerd bagger op nummer 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |