Het was verslavendquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef Poppejans het volgende:
Haha Meatloaf,I'd Do Anything for Love dat was mijn allereerste liedje dat ik kocht.
Ik mis het Glazen Huis op tv kijken echt enorm
Wel respect dat ze het er weer af krijgen!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Als ze 't nou es niet zover hadden laten komen....
Tussen 2:00 en 3:00 komt 'we are the champions'. Maar mijn favo plaat van queen is 'Radio Ga GA' Die plaat komt tussen 5 uur en 6 uur.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Even een korte break en dan mezelf weer ready maken voor Queen - I Want It All. Mijn favo Queen plaat.![]()
Freddie
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef -Hans- het volgende:
Even een korte break en dan mezelf weer ready maken voor Queen - I Want It All. Mijn favo Queen plaat.![]()
Freddie
Mijn favoriet is Innuendoquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tussen 2:00 en 3:00 komt 'we are the champions'. Maar mijn favo plaat van queen is 'Radio Ga GA' Die plaat komt tussen 5 uur en 6 uur.
Dat is echt serieus wel waar, ik heb echt enorm veel achter de pc gezeten. In mn eentje nog wel, want we hebben de pc in een apart kamertje staan, dus lekker gezellig ben ik afgelopen tijd geweestquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het was verslavend. Maar dit is wel beter. Anders kom ik nooit achter m'n macbook vandaan
.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eerst nog het nieuws, Hans. Rustig aan.
Je bent niet de enigste. Vorig jaar riep ik het, en nu weer: Webcam van de studio gebruiken. Waarom wel bij de Freaknacht, en niet gewoon 24 uur per dagquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:59 schreef Poppejans het volgende:
Haha Meatloaf,I'd Do Anything for Love dat was mijn allereerste liedje dat ik kocht.
Ik mis het Glazen Huis op tv kijken echt enorm
* Roel_Jewel noteertquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Mijn favoriete Queen-nummer is Somebody to Love. Meteen ook m'n favoriete nummer aller tijden.
Bij Queen hoef ik alleen maar aan bepaalde live-registraties te denken om al kippevel te krijgen. 'Love of my life' in Queen Live at the Bowl bijvoorbeeld.
Niet dat ik wakker ga blijven ofzo.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Tussen 2:00 en 3:00 komt 'we are the champions'. Maar mijn favo plaat van queen is 'Radio Ga GA' Die plaat komt tussen 5 uur en 6 uur.
Yes! afgelopen met die commerciële poppenkast. Woehoe! Nu nog even de herrie en zooi van 31/1 januari doorkomen en dan richting de lente/zomer.quote:
Byebye Kerst 2008quote:
Nou, de afgelopen week was 't dan wèl een voordeel dat ik alleen was, zeg maar. Dat er niemand zei dat ik achter dat scherm uit moest komenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is echt serieus wel waar, ik heb echt enorm veel achter de pc gezeten. In mn eentje nog wel, want we hebben de pc in een apart kamertje staan, dus lekker gezellig ben ik afgelopen tijd geweest![]()
Ben iig een nog fanatiekere luisteraar geworden, het was echt zo geweldig! Volgend jaar ga ik zeker weten een dagje erheen, waar dat huis dan ook komt te staan. En met of zonder Coen erin
Ja, goed idee!! Volgens mij zijn er zat nieuwsgierigen, dus dat loont zich welquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste. Vorig jaar riep ik het, en nu weer: Webcam van de studio gebruiken. Waarom wel bij de Freaknacht, en niet gewoon 24 uur per dag
Helaaschquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:04 schreef Sirolf het volgende:
En nu is het dus officieel geen kerst meer... we moeten weer een jaar wachten!
Somebody to love staat ook heel erg hoog en dat geldt uiteraard ook voor Innuendo. Maar heb verder niet echt een Queen top 5. Alle platen zijn hoogstaand.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef Cee het volgende:
![]()
Mijn favoriete Queen-nummer is Somebody to Love. Meteen ook m'n favoriete nummer aller tijden.
Bij Queen hoef ik alleen maar aan bepaalde live-registraties te denken om al kippevel te krijgen. 'Love of my life' in Queen Live at the Bowl bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |