Hè ga jij eens snel terug naar je rijstveld.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef behangplakker het volgende:
OP? Of is die compleet verdwenen in de tijd van mijn ban![]()
Kankerfaler is die TS
doen we niet meer aan faaliequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef behangplakker het volgende:
OP? Of is die compleet verdwenen in de tijd van mijn ban![]()
Kankerfaler is die TS
RACISME ! BAN !quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hè ga jij eens snel terug naar je rijstveld.
In Nederland zijn geen rijstvelden. Jij zegt dat ik terug moet gaan naar mijn rijstveld. Kortom: Ga eens terug naar je eigen land.quote:
Nee hoor, je fantasie slaat op holquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
In Nederland zijn geen rijstvelden. Jij zegt dat ik terug moet gaan naar mijn rijstveld. Kortom: Ga eens terug naar je eigen land.
Racisme
En jou drang om andere (minderwaardige?) mensen een ban aan te smeren is op hol geslagenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee hoor, je fantasie slaat op hol
Als je een zusje hebt die ik kan gebruiken, tuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef Catch_me het volgende:
Kom je m'n bami nog brengen of hoe zit het
Ik heb hem niet verraden hoor. Maar laten we het gezellig houden!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En jou drang om andere (minderwaardige?) mensen een ban aan te smeren is op hol geslagen
Nee, maar je gaat er aardig in meequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verraden hoor. Maar laten we het gezellig houden!
quote:
Kankeruserts die geen moeite in de OP leggenquote:
Goedzo!quote:
Je staat er niet in en komt er niet in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind die OP een beetje achterhaaldEn er staan ook wat achterhaalde users in.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je staat er niet in en komt er niet in.
Liever die achterhaalde users, dan jij erinquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind die OP een beetje achterhaaldEn er staan ook wat achterhaalde users in.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Raar trouwens die negatieve sfeer hier, hoe zou dat nou komen
Lekkere niets zeggende reply weerquote:
die is heel erg voor de hand liggende en dat weet je bestquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:33 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Lekkere niets zeggende reply weer![]()
Misschien kun je beter meedenken aan een oplossing
quote:
hoi hoiquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:33 schreef Smart_ass het volgende:
Hoi ik ben er weer, hihi.
Als jij dan gewoon niet meedenkt en ons ook niet stoort, dan is het denk ik opgelostquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:33 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Lekkere niets zeggende reply weer![]()
Misschien kun je beter meedenken aan een oplossing
Op NSB'erts na aan iedereen terugquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:36 schreef Smart_ass het volgende:
Na 2 zielige mailtjes ben ik nu het kerstmis is eindelijk unbanned.
Iedereen nog een fijne tweede kerstdag dit laatste halfuurtje!!11
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Op NSB'erts na aan iedereen terugOok unbanned omdat kerst
[..]
[..]
quote:
Falers die kloons die niks verkeerds doen aangevenquote:
Ik had tranen van het lachen zo hard.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
![]()
[..]
Falers die kloons die niks verkeerds doen aangeven
Muhahahaha. MSN.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:56 schreef behangplakker het volgende:
Woar volg jij GT wel niet allemaal
Aha. Ik heb hem niet op msn dacht ik.quote:
Minder met negers omgaan.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Aha. Ik heb hem niet op msn dacht ik.
Hier zo op Fok! lijkt het net of jij mijn msnlijst kentquote:
Dat is ook gewoon zo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hier zo op Fok! lijkt het net of jij mijn msnlijst kent
Dat kan ik inderdaad niet ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad niet ontkennen.
Geen idee eigenlijk. Maar ik zit niet alleen, PK is er toch ook!!1quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha lullers. Wat zit jij hier alleen in dit topic.
I need priceless picsquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Weet je wat aandoenlijk en grappig te gelijk is?
Mijn buurman + ouders + alcohol + mario kwart wii.
Een film is beter. Mijn hemelquote:
Film dan en verstuur per msnquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Een film is beter. Mijn hemel![]()
![]()
Die zitten me hier toch met een bierwalm en gekrijs.
Mijn moeder kwam er na 2 rondjes achter dat ze de verkeerde kant opreed_!
of op youtube zettenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Film dan en verstuur per msn
Dat kan hij niet maken. Hij vertrouwt het alleen aan zijn favoriete Fok!kers toequote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:37 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat kan hij niet maken. Hij vertrouwt het alleen aan zijn favoriete Fok!kers toe
hoop dat je de fam.dag overleefd hebtquote:
Uhm, jij denkt dat ik ooit buitenkom?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:16 schreef Acinonyx het volgende:
Paaskonijn post nou eens een foto van jouwe kop, ik wil kijken of ik hem al eens eerder heb gezien in die tokkie-stad hier
Dus je geeft toe dat je je kop liever niet buiten vertoont omdat je zo verschrikkelijk lelijk bent ? Het is al goed man, ik snap wel hoe je je voelt, het moet vast moeilijk voor je zijn om maar 1 oog en een bochel te hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Uhm, jij denkt dat ik ooit buitenkom?
En doei, op msn is het veel toffer.
trustequote:
slaap slechtquote:
ik vind slecht slapenquote:
Spelen ? In je eentje ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik vind slecht slapen
altijd wel prettig
geeft speelruimte
sorry waar waren we geblevenquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
kankernoob, je hoort niet bij de 'we'
Wat zanik jij nou weerquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
sorry waar waren we gebleven
switch heen en weer
neem hem vast zou ik zeggen
cheers
Gewoon negerenquote:
Maar dat is moeilijkquote:
groetjes aan je cav'squote:
Maar...quote:
vlgs mij keer ik steeds terugquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
...
Misschien gaat het dan wel weg
Veel geld, (mooie) breezer-meiskes, berg eten, een goeie zang-stem, een nieuwe gitaar, een auto + rijbewijs, koekjes... en nog zoveel meerquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Veel geld, (mooie) breezer-meiskes, berg eten, een goeie zang-stem, een nieuwe gitaar, een auto + rijbewijs, koekjes... en nog zoveel meer [ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je je kop liever niet buiten vertoont omdat je zo verschrikkelijk lelijk bent ? Het is al goed man, ik snap wel hoe je je voelt, het moet vast moeilijk voor je zijn om maar 1 oog en een bochel te hebben
We moeten het beest gewoon bij de wortels vatten en het uitroeien met een oude stink-schoen van Tong80quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar...
maar
maar
Misschien gaat het dan wel weg
Of bekogelen met oudbakken koekjesquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
We moeten het beest gewoon bij de wortels vatten en het uitroeien met een oude stink-schoen van Tong80
Secondhand Serenadequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:45 schreef reetveter het volgende:
Ik heb goede muziek nodig, suggesties?
zeker scheef gelegenquote:
Jong, nou hoor jij boos te worden en me tegen te spreken waarna je die foto's laat zien als bewijs dat je geen bochel en 5 ogen hebt, of heb jij nog nooit van psychologie gehoortquote:
steek een vinger in je reetquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:45 schreef reetveter het volgende:
Of we bekogelen hem met vers gebruikte tamponsquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of bekogelen met oudbakken koekjes
zit je lekker knus achter je pc-tje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of bekogelen met oudbakken koekjes
Nina Simone - Aint got no, i've got lifequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:45 schreef reetveter het volgende:
Ahh, kan je niet die van je moeder of desnoods de buurvrouw gebruiken?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Of we bekogelen hem met vers gebruikte tampons(dan moeten ze wel uit jouw voorraad komen, ik heb ze namelijk niet)
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:50 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nina Simone - Aint got no, i've got life
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jong, nou hoor jij boos te worden en me tegen te spreken waarna je die foto's laat zien als bewijs dat je geen bochel en 5 ogen hebt, of heb jij nog nooit van psychologie gehoort
Jij gaf me een link van het nummer dat ik al heel lang zocht.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij gaf me een link van het nummer dat ik al heel lang zocht.Nogmaals bedankt
quote:
Neej, als ze van oude vrouwen komen, zijn ze nog vieziger dan normaal en dan ga ik er echt niet mee gooienquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahh, kan je niet die van je moeder of desnoods de buurvrouw gebruiken?
40+quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh RV:
[ afbeelding ]
20th Century Hits for a New Millennium 1965-1969
....
10 euro dat jij dat wél zelf hebt getyptquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Oh RV:
[ afbeelding ]
20th Century Hits for a New Millennium 1965-1969
Track Listings
1. Good Vibrations - Beach Boys
2. California Dreamin' - Mamas & The Papas
3. Let's Go To San Francisco - Flower Pot Men (1)
4. Time Of The Season - Zombies
5. Eve Of Destruction - McGuire, Barry
6. Friday On My Mind - Easybeats
7. River Deep Mountain High - Turner, Ike & Tina
8. We Gotta Get Out Of This Place - Animals
9. Bus Stop - Hollies
10. No Milk Today - Herman's Hermits
11. Pretty Flamingo - Manfred Mann
12. Pied Piper - St. Peters, Crispian
13. Winchester Cathedral - New Vaudeville Band
14. Dear Mrs Applebee - Garrick, David
15. Yesterday Man - Andrews, Chris
16. Lily The Pink - Scaffold
17. King Of The Road - Miller, Roger (1)
18. Cara Mia - Jay & The Americans
19. Boom Bang A Bang - Lulu
20. Venus - Shocking Blue
21. In The Year 2525 - Zager & Evans
22. Judy In Disguise - Fred, John & The Playboys
23. Something's Happening - Herman's Hermits
24. Where Do You Go To My Lovely - Sarstedt, Peter
25. Ode To Billy Joe - Spears, Billie Jo
26. If I Only Had Time - Rowles, John
27. Excerpt From A Teenage Opera - West, Keith
28. Build Me Up Buttercup - Foundations
29. Ain't Got No (I Got Life) - Simone, Nina
30. Monday Monday - Mamas & The Papas
31. Whiter Shade Of Pale - Procol Harum
32. Ma Belle Amie - Tee Set
33. Israelites - Dekker, Desmond
34. Happy Together - Turtles
35. I Can Hear Music - Beach Boys
36. Letter - Box Tops
37. Somebody To Love - Jefferson Airplane
38. On The Road Again - Canned Heat
39. Hush - Deep Purple
40. Help Me Rhonda - Beach Boys
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej, als ze van oude vrouwen komen, zijn ze nog vieziger dan normaal en dan ga ik er echt niet mee gooien
Jah maar het moet nog wel enigzins 'prettig' zijn om ze vast te houden, alvorens je ze wegsmijtquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Dat is toch juist de bedoeling ?
Misschien met zee-egels gooien, dan?
gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
En natuurlijk ben ik nog steeds wakker.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
Pak anders ff de piek van de kersboom als je je verveelt en niet kan slapen en help jezelfquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
het ritme van de scangeluidenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
Varkensdarmen zijn wel lekker zacht, denk ik dan...quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah maar het moet nog wel enigzins 'prettig' zijn om ze vast te houden, alvorens je ze wegsmijt![]()
Paarse zee-egels, dat is wel een goed idee misschien
Je moeder, die is goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
het ritme van de scangeluiden
piepen na
wakker zijn is goed
dat zit toch ook altijd om een cervelaat-worst, dat velletje ofzo ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Varkensdarmen zijn wel lekker zacht, denk ik dan...
heb je al geflotenquote:
Je moeder, die is drama.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:03 schreef MiVer het volgende:
wordt een hoop gejankt
zie veel tranen
drama
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
10 euro dat jij dat wél zelf hebt getypt
Klopt, kunnen ook schapendarmen zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:04 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dat zit toch ook altijd om een cervelaat-worst, dat velletje ofzo ?
Hoe was 2e kerstdag?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:00 schreef Fascination het volgende:
quote:
wat heb jij met moeders?quote:
naast meelopertjesquote:
Dat is goedkoop, een verkens-wurst in een schapen-poep-kanaal proppenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, kunnen ook schapendarmen zijn.
Mm niet veel bijzonders gedaanquote:
Jwzquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:08 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is goedkoop, een verkens-wurst in een schapen-poep-kanaal proppen
geen dingen met bt gedaan?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm niet veel bijzonders gedaan. Tweede kerstdag is overrated. Tenzij ik natuurlijk een schoonfamilie zou hebben waar ik op bezoek bij zou kunnen gaan maar nee dat heb ik niet
.
Hoe was jouw tweede kerstdag?
Don't stop, get it get it, the way yo momma shakes it makes me wanna hit itquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:07 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat heb jij met moeders?
milfen...ok
maar moeders?
Je mag al blij zijn dat je 'm gezien hebtquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:02 schreef reetveter het volgende:
hee fascination wanneer post je je foto eens
Neej das waar, door de cervelaat proef je de kaka niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jwz
Maar goed, je proeft er niets van.
Welke fotos ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn dat je 'm gezien hebt. En ook nog liegen tegen mij he, ohohoh.
hahahaquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Don't stop, get it get it, the way yo momma shakes it makes me wanna hit it
wees blij op de 2de kerstdag naar je schoonfamilie gaan lijkt me nogal kutquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm niet veel bijzonders gedaan. Tweede kerstdag is overrated. Tenzij ik natuurlijk een schoonfamilie zou hebben waar ik op bezoek bij zou kunnen gaan maar nee dat heb ik niet
.
quote:
Nou, omdat die best wel zwaar en hernia -verwekkend zijnquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Neej das waar, door de cervelaat proef je de kaka niet.
Heey waarom gooien we niet gewoon met schapen
je bedoelt van de geachte reetveter?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef Fascination het volgende:
[..].
Vanwaar trouwens die anale fixatie?
Dat viel wel mee, ik heb me uitstekend vermaaktquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:12 schreef gers het volgende:
[..]
wees blij op de 2de kerstdag naar je schoonfamilie gaan lijkt me nogal kut
Ach niets bijzondersquote:
ok toch fixatiequote:Op zaterdag 27 december 2008 02:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach niets bijzonders.
@gers: kan best leuk zijn, mits je een leuke schoonfamilie hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, omdat die best wel zwaar en hernia -verwekkend zijn
Niet geweldig. Alleen gegourmet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
.
is zijn peeskamerquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg slaven die ze wel kunnen dragen voor ons. paaskonijn bijvoorbeeld, die heeft toch niks beters te doen in dat zolderkamertje de hele dag
Ich habe es nicht gewusst!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn dat je 'm gezien hebt. En ook nog liegen tegen mij he, ohohoh.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok toch fixatie
courgette, warm, kan ook gezellig zijn
Gegourmetquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet geweldig. Alleen gegourmet.
courgette altijd eerst wassenquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Krijg even wormpjes in je lichaam
Ok, dan polio.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
courgette altijd eerst wassen
dan geen wormpjes
jij hebt vlgs mij een medische achtergrondquote:
Krijg dan de pip ofzoquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
courgette altijd eerst wassen
dan geen wormpjes
Veel, achteraan, zaagsel.quote:
quote:
Klopt, ik heb je moeder een paar keer inwendig onderzocht.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:22 schreef MiVer het volgende:
[..]
jij hebt vlgs mij een medische achtergrond
denk het wel
Haha.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:27 schreef MiVer het volgende:
hahaha
de cel, van ruimte, hier
jezelf, erin gehaakt
denkend dit en dat
zwaaiend naar jullie
hahaha
Echt waar? Ik vond haar anders uiterst ongrappig in die talkshow van haarquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vond haar anders uiterst ongrappig in die talkshow van haar.
dus dat is het antwquote:
ik vind haar zo irritantquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt waar? Ik vond haar anders uiterst ongrappig in die talkshow van haar.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:32 schreef Fascination het volgende:
Die topics op fancy!!
Wat is klaarkomen nou echt precies? en hoe reageren jullie dan?
links?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:32 schreef Fascination het volgende:
Die topics op fancy!!
bron, ik weet niet hoe een meisje klaarkomt namelijk!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:32 schreef Fascination het volgende:
Die topics op fancy!!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:34 schreef Fascination het volgende:
http://www.fancy.nl/forum?id=4
En dan "klaarkomen."
Ik ga ook even wat typen.
Nu weet behangplakker dus altijd wat jij doet als hij dat hoort.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:37 schreef reetveter het volgende:
Haha zoiets als:
Ah, ah, hmm
of
Oh God, ahhh!
of natuurlijk
JA, -vulhierzijnnaamin-
:'D
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nu weet behangplakker dus altijd wat jij doet als hij dat hoort.
BOHHH!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:44 schreef Fascination het volgende:
Ik ben een keer gaan strippokeren, en om mijn vrienden een beetje te plagen had ik een zijde sjaal meegenomen, waar je een beetje doorheen kon kijken, die ik toen ik naakt was losjes om me heen sloeg ^____^ Het is èn niet zo beschamend of koud, en de jongens waarmee ik strippokerde vonden het ook geen probleem [ afbeelding ]
Ohoh, die fancy meisjes toch.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:44 schreef Fascination het volgende:
Ik ben een keer gaan strippokeren, en om mijn vrienden een beetje te plagen had ik een zijde sjaal meegenomen, waar je een beetje doorheen kon kijken, die ik toen ik naakt was losjes om me heen sloeg ^____^ Het is èn niet zo beschamend of koud, en de jongens waarmee ik strippokerde vonden het ook geen probleem [ afbeelding ]
Ohoh, die fancy meisjes toch.
Ik zag het net.quote:
wat is erquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:47 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
oud en nieuwquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:50 schreef reetveter het volgende:
OMG IK MOET NOG MUZIEK HEBBEN
EN IK KAN SCHATJE MAG IK JE FOTO NIET DOWNLOADEN![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Hallo, als ik ongesteld ben gebruik ik geen tampons want dat geeft een heel branderig gevoel en maandverband ook niet.. ik doe het altijd met opgeropt wcpapier al paar jaar.. is dit extreem raar of bestaan er meer mensen die het gwoon met wcpapier doen? makkelijk te verwisselen etc./.
...
Ik vind dat zo'n leuke smileyquote:
'neuken'quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n leuke smiley.
wat moet je zeggen tegen leuke jongens op msn
Omgquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Hallo, als ik ongesteld ben gebruik ik geen tampons want dat geeft een heel branderig gevoel en maandverband ook niet.. ik doe het altijd met opgeropt wcpapier al paar jaar.. is dit extreem raar of bestaan er meer mensen die het gwoon met wcpapier doen? makkelijk te verwisselen etc./.
...
doe jij dat ookquote:
Ja precies, zo moeilijk is dat toch niet bij een jongenquote:
Nee ik doe altijd keukenrolpapierquote:
Ik heb je niet eens op msn joh.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n leuke smiley.
wat moet je zeggen tegen leuke jongens op msn
da's niet raar hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik doe altijd keukenrolpapier.
quote:Als ik mijn kont afveeg dan geeft dat een branderig gevoel, ik steek er altijd een tampon in, is dit raar of zijn er meer mensen die dat doen? xx hvjullie ntb jwz!
Ohohquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:04 schreef Paaskonijn het volgende:
Fas![]()
![]()
![]()
Dat ik alle fancy meisjes hier ruw en hard neuk met m'n voorbinddildo terwijl we barbapapa kijkenops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:.
ik las dat en dacht, dat is Fas.
Download de schatje mag ik je foto videoclip van joetoebquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:04 schreef reetveter het volgende:
Als ik het niet heb is mijn vakantie niet compleet
hoe flik ik datquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Download de schatje mag ik je foto videoclip van joetoebdan kun je ook de moves checken
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:08 schreef Fascination het volgende:
droge/leuke dingen die jongens zeggen.#2
zomaar uit het niets kreeg ik een smsje.. 'ik ben een komkommer' nahh ok dan xD vond et best wel grappig![]()
.
Ik moest serieus keihard lachenquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:08 schreef Paaskonijn het volgende:
help mij aub
Ik ben verliefd op een jongen en ik weet neit of hij ook verliefd is op mij?? het lijkt er wel op naar onze gespreken op msn:$
nu ga ik met oud en nieuw naar zijn plaatst waar wij woont en dan wil hij mijn zijn kameraaden bij ons komen bij vriendin van mij en mij
en hij zegt dan krijg je kusje van mij maar nu staan daar allemaal bekende bij en dan schaam ik me dood
maar ik ben zoo verliefd op hem hoe moet ik er achterkomen als hij ook op mij is:$
xx:oops:
wat?
emmmquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik moest serieus keihard lachenMijn pa stopte zelfs met inpakken om te vragen wat er zo grappig was
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
emmm
Het is drie uur snachts
Jij zit nu achter een computer, in dezelfde kamer waarin je vader cadeau'tjes inpakt?![]()
Veel plezier he!quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:13 schreef reetveter het volgende:
Jongens und Mädchen, BP en ik wensen jullie een gelukkig nieuw jaarWij gaan ervandoor
ES IST TEIT FÜR........ PARTYYYYALAAARRRRRRMMMM
Omgquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb een probleem
als ik me aan het mastruberen ben vind ik het een heel lekker gevoel
maar dan op een gegevenmoment wordt ik geil en dan als ik even stop wil ik niet meer verder gaan, ik wil weten wat dat is want ben je dan al klaar gekomen ?
mastruberen
quote:
ga dan slapenquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:19 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik ben wel moe nu![]()
.
Even nog wat berichtjes op fancy plaatsen. Ze hebben me echt nodig daar
.
Fas to the rescue! Ik ga ook een account maken morgen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:19 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Ik ben wel moe nu![]()
.
Even nog wat berichtjes op fancy plaatsen. Ze hebben me echt nodig daar
.
quote:ik weet het gewoon niet.
- ik zeg al-tijd dat ik dat meisje mooi, knap of leuk vind
- ik vind het leuk om meisjes aan te raken
- ik denk aan twee meisjes die dingen doen als ik mastrubeer
HELP ME ALSJEBLIEFT,
ben ik lesbi of niet?
Vertragingquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:23 schreef reetveter het volgende:
"JIJ ZOU DIT TOCH INPAKKEN"
'HELEMAAL NIET'
Nuff said
quote:haaj meiden,
ik zit met een probleem. Ik neem al een tijdje de pil en meestal vrij ik wel veilig met men vent maar dit weekend hebben we het is zonder gedaan.
nu merk ik dat ik zo een roze afscheiding heb bij het plassen en enkel dan zie het bij het afkuisen. men maandstonden kunnen het ook niet zijn. Ik weet echt niet wat het is kan iemand me helpen? ben erg ongerust!
BP leest de Donald Duck en is van deze wereld. mijn moeder wil per se ontbijtenquote:
DDquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
BP leest de Donald Duck en is van deze wereld. mijn moeder wil per se ontbijten.
Love it
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:27 schreef Paaskonijn het volgende:
O M F G![]()
![]()
Ben je wel een zo stout geweest dat je het met een leraar gedaan hebt?
Ik zeker wel.. ik ben een leraar.. Ik heb het met al veeeel leerlingen gedaan. Was kei lekker joh!
Alle leraren, dit moet je zeker ook eens doen! En aan te raden!
En nu nog een tip: Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul!
Ps. Kindertjes.. reageer op dit forum als je iets kwijt wilt of als jee een afspraak wil maken. 0656789321:lol:
Heb ik al op gereageerdquote:
trustequote:Op zaterdag 27 december 2008 03:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik al op gereageerd.
@ Paaskonijn: doe dat!
Maar ik ga slapen, welterusten mensen!
Morgen. Ik ga ook nu. Trusten allemoal!quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb ik al op gereageerd.
@ Paaskonijn: doe dat!
Maar ik ga slapen, welterusten mensen!
Ik werd zelfs al om 9 uur wakker. Na 5 uur geslapen te hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:46 schreef afcajos het volgende:
godverdomme hoe kan het zijn dat ik nu al wakker ben. ik kwam vannacht rond half 4 straalbezopen thuis en ik zit nu alweer blij achter mn pctje te typen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik werd zelfs al om 9 uur wakker. Na 5 uur geslapen te hebben.
Douche ze. Ik ga zo maar ergens een vers brood kopen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 09:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar eens ff douchen en mijn ouders verrassen.
waaromquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:09 schreef afcajos het volgende:
ik verveel me en moet nog zeker een aantal uren wachten voordat ik weer bier kan drinken
Ach, ik vind het een beetje kansloos als ik nu al achter mijn pc bier ga drinkenquote:
pics?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach, ik vind het een beetje kansloos als ik nu al achter mijn pc bier ga drinkenbovendien komt er straks een vriendinnetje van mn zusje en kunnen we gezellig met zn allen ons gaan bezatten
Met je zusquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach, ik vind het een beetje kansloos als ik nu al achter mijn pc bier ga drinkenbovendien komt er straks een vriendinnetje van mn zusje en kunnen we gezellig met zn allen ons gaan bezatten
Rot op met je picsquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
pics?![]()
gvd hou op over bier, ik heb al 2 weken niks gedronken, krijg nu toch wel zin in een pilsje
Is je zus zo lelijkquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Rot op met je pics![]()
Hoezo drink je niks dan? ik kan mij geen 2 weken zonder drank voorstellenik had het al lastig toen ik een week geen alcohol mocht door een penicilline kuur
ziek manquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
Rot op met je pics![]()
Hoezo drink je niks dan? ik kan mij geen 2 weken zonder drank voorstellenik had het al lastig toen ik een week geen alcohol mocht door een penicilline kuur
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |