abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64387324
Binnenkort ga ik voor het eerst sinds lange tijd weer vliegen. Ik vlieg met Ryan air en wil alleen handbagage meenemen. Nu hebben ze op de site vrij specifiek de afmetingen van de toegestane cabinebagage vermeld. Alleen wil ik die hippe trolley van ikea kopen, alleen kan ik daar geen afmetingen van vinden. (Staan ook niet op het kaartje.)

Ik heb eik geen zin om naar ikea te moeten rijden, daar alles op te meten, en wellicht zonder te kopen naar huis te rijden omdat hij te groot blijkt.

Nu zijn fokkers natuurlijkdoorgewinterde reishelden, dus wellicht dat er iemand dagelijks heen en weer hopt met ryan air en dat al jaaaren zonder problemen? Of wellicht is iemand van jullie wel eens het vliegtuig uit gegooid omdat zijn hippe ikea trolley te groot bleek te zijn?
pi_64387618
Handig als je de maten van Ryanair ff neerzet
dag
pi_64387688
pics ikea trolley?
  Boks-Chick vrijdag 26 december 2008 @ 23:36:11 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64388226
probeer het hier eens? IKEA - Part XXXIX - God Jul!
Daar posten meerdere ikea medewerkers. Misschien kan een van hen het even voor je nakijken?
lolwut
pi_65397097
En?
pi_65399957
Ik kan hem niet vinden op de site, bij iemand anders bekend?
pi_65402055
Wel zeer irriant mensen die het vliegtuig ingaan en een kwartier bezig zijn om al hun koffers in de vakken boven hun te zetten. Het heet niet voor niets handbagage.
pi_65727390
reizen Weeze- Treviso (venetie) met een ingecheckte KOFFER??

Ik vlieg ook voor het eerst met Ryanair. Ik heb toch gekozen voor 1 stuk in te checken bagage voor 30 euro. De site van Ryanair heeft het over in te checken "tassen' met een maximum van 15 kilo.
Ik wil eigenlijk een hardtop koffer inchecken, middelmaatje zeg maar.
Daar gaan ze toch niet moeilijk over doen neem ik aan? Zolang ik binnen de 15 kilo blijf en de koffer niet deel met mijn reisgenoot?

Graag jullie ervaringen. Ook t.a.v handbagage. Mag ik als vrouw wel een klein hand/schoudertasje meenemen én een rugzak? Of is het veiliger of de handtas ín de rugtas te doen.
Ik weet niet hoe zeikerig ze zijn in weeze resp. Treviso.

Vast bedankt voorjullie reactie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')