Net als je bed.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:59 schreef Het_hupt het volgende:
mijn leven is als het hoofd van een coole neger......
Donker en leeg
idd, in de kamer waar jij verblijft is er meer actiequote:
heeft iemand een linkje naar 't originele filmpjequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, in de kamer waar jij verblijft is er meer actie
[ afbeelding ]
Jammer dat het een negerin is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef Het_hupt het volgende:
Als dr dames op FOK! zijn, die dit ook kunnen, PM me maar
[ afbeelding ]
Het is een banaan, da's natuurlijk gedrag voor negerinnen....quote:
Oh discriminatiequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het is een banaan, da's natuurlijk gedrag voor negerinnen....
homo's kunnen dat ook!quote:
Natuurlijk wéér een neger die het nodig vindt om zo'n onschuldig blond meisje te verkrachtenquote:
je neemt wraak?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Natuurlijk wéér een neger die het nodig vindt om zo'n onschuldig blond meisje te verkrachten
Alleen de zwarte homo's kunnen dat maar met bananen.quote:
Waarom gelijk weer zo negatief? Misschien had die blonde vrouw/meisje hem wel bedrogen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Natuurlijk wéér een neger die het nodig vindt om zo'n onschuldig blond meisje te verkrachten
eerwraak.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je neemt wraak?_!
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Ik weet wel wanneer ze cool zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee waarom negers cool zijn.
If you feeling like a pimp nigga, go and brush your shoulders offquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
NegertsMên ik zou er een moord voor doen om wat donkerder te zijn. De meeste negers zijn big pimpin 14.gif
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:51 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
je zou trots moeten zijn op als 't waar is wat in je ondertitel staat
Dankje dankjequote:Op zaterdag 27 december 2008 00:51 schreef ne0n het volgende:
[ afbeelding ]
Chuck Norris is wel cool.
zonnebankquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Maar zelfs voor een Indo ben ik blank
Daarom wil ik ook meer een tint
[..]
Dankje dankje![]()
Dat lijkt me erg lastig. De hele dag moeten hinken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef zquing het volgende:
[..]
zonnebankDeze zomer was ik even donker als een vriend van me die een halve neger is
Ja goede tipquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef zquing het volgende:
[..]
zonnebankDeze zomer was ik even donker als een vriend van me die een halve neger is
Bij het aanvragen van een bijstandsuitkering is ie bij de sociale dienst op zijn teentjes getrapt. Vandaar.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg lastig. De hele dag moeten hinken.
Of zit-ie in een rolstoel wegens geen benen?
Volgende keer moet zo'n neger z'n pik maar over z'n tenen leggen. Kijken wat er nu eigenlijk langer is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:01 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Bij het aanvragen van een bijstandsuitkering is ie bij de sociale dienst op zijn teentjes getrapt. Vandaar.
is this bitch for real? tering, wat a dumb bitchquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:25 schreef peterdobear het volgende:
[ afbeelding ]
Tjah oud maar ik vond het raar dat ie hier nog niet stond..
Ach, hij staat in een schoenenwinkel, dus er ligt vast wel een potje zwarte schoensmeer in de buurt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is this bitch for real? tering, wat a dumb bitch
Ik vind dat man bijt hond ofzo hem na al die jaren moet opzoeken om te kijken wat er van hem is gewordenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:25 schreef peterdobear het volgende:
[ afbeelding ]
http://thijsp14.hyves.nlquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vind dat man bijt hond ofzo hem na al die jaren moet opzoeken om te kijken wat er van hem is geworden
Ja, dat hadden we jaren geleden ook van Michael Jackson verwacht....quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:03 schreef Mindstate het volgende:
Ik had gehoopt dat hij echt een neger was geworden.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh discriminatie
Ik vind dat zo geil he, discrimineren
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik weet wel wanneer ze cool zijn.
In de koelcel van het lijkenhuis bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
omdat de meesten niet deugen, lijkt het maar of die paar cool zijn.
Jeetje.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is this bitch for real? tering, wat a dumb bitch
Je zou dat jonkie toch doodschoppenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:25 schreef peterdobear het volgende:
[ afbeelding ]
Het is uiteindelijk toch nog goed gekomen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:56 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, want als Tupac terugkomt heeft ie geen colt en is ie niet zwart en hoort ie dus nog niet bij de groep. Hij probeert iig wel bij een groep te horen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk toch nog goed gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |