Erotiek is gewoon goedkoop en gegarandeerd populair. Als je een commerciële omroep start, wil je zoveel mogelijk kijkers krijgen zodat je daarna dure reclametijd gaat verkopen. Op het moment dat je op dat punt bent wil je de erotiek zoveel mogelijk weg hebben zodat je station er niet meer mee geassocieerd wordt. De directeur kijkt misschien zelf graag naar naakte vrouwen maar hij wil dit liever niet uitzenden. Bedrijven die reclame maken willen ook liever niet adverteren op een kanaal met veel seks.
Dit is al zovaak op deze manier gebeurd. Nu ik het me bedenk. Volgens mij is dit meteen de fout van Talpa. Bekende gezichten zijn echt geen garantie voor kijkcijfers. Naakte vrouwen echter wel. John de Mol had voor een paar knaken blote borsten moeten uitzenden. Dan weten de mensen je kanaal wel te vinden. Als je zender dan onder knopje 10 geprogrammeerd wordt dan komen mensen ook af en toe langs als je geen seks uitzendt.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik
hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.