Hier verder, wie is deze gek, waarom moest hij gewogen worden, en wat voor drugs gebruikt hijquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:01 schreef Ikzoekiets het volgende:
Mijn moeder belde mijn dokter en vroeg aan hem : ''Wat is de meeste precieze manier om iemand te wegen?''
De dokter zei : ''Een onderwater weeg test''. En toen zei mijn moeder gewoon : ''Ja, wanneer kunnen mijn zoon en dochter zich wegen?'' en de dokter zei : ''Vandaag om 2 uur''.
Dus ik nam niet de moeite om een douche te nemen en mijn zus ook niet, dus moest ik in een speciaal zwem pak (strakke broek....Kut).
Mijn zus vroeg:''Kan ik mijn haar in een staart doen?'' De dokter zei ''Nee''.
Dus mijn zus met haar lange blonde haren ging onder water voor 8 seconden en ze heeft er vast van genoten.....maar ik niet..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
weet je als waneer meisjes doen alsof ze hun haar omhoog doen als hun haren nat zijn.
Watte?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
weet je als waneer meisjes doen alsof ze hun haar omhoog doen als hun haren nat zijn.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
je bedoeld achterover slaan van die manenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef Ikzoekiets het volgende:
Omdat het gewicht van het elastiekje de hele meting verpest natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:41 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik weet niet waarom de dokter tegen haar zei dat ze haar haar niet in een staart mocht doen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:46 schreef Kopbal het volgende:
Het wachten is uiteindelijk op de pics van zijn zusje.
Als ze haar haar niet in een knoop kan leggen om een staartje te maken, moet ze een elastiekje gebruiken en dan klopt de meting niet meer.. like duh!..quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:41 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik weet niet waarom de dokter tegen haar zei dat ze haar haar niet in een staart mocht doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |