Zo ben ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef endr0me het volgende:
Nee nog niet, wat leuk dat je dit met ons deelt!
Ah nee hij staat gewoon op een leeg kratje, dat kan toch niet !!!!!!!!! bedankt voor het nieuws..quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Oldbie het volgende:
Haha, hebben jullie dit weleens gezien?
[ afbeelding ]
Ja, grappig he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:29 schreef LethalNinja het volgende:
Ah nee hij staat gewoon op een leeg kratje, dat kan toch niet !!!!!!!!! bedankt voor het nieuws..
Een bom en hij gaat er maar op staan....quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, grappig he?
Maar weet je wel zeker dat het een leeg kistje is? Wellicht zit er wat in???
jah volgens mij is die dwerg zelf gevaarlijk in het verkeer, kerel komt praktisch niet boven het stuur uitquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Oldbie het volgende:
Haha, hebben jullie dit weleens gezien?
[ afbeelding ]
ik ken wel een misdadiger, koos speequote:Op vrijdag 26 december 2008 21:38 schreef LethalNinja het volgende:
Wie was die misdaad verslag gever eigenlijk, ik ken alleen Peter r de vries :p
Ik hoorde dat er een hydraulisch systeem in zit, waardoor het kistje ook hoger kan worden, zodat André ook een kop groter dan Koos kan lijken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja, grappig he?
Maar weet je wel zeker dat het een leeg kistje is? Wellicht zit er wat in???
dat stukje was laatst bij "de 25 meest hilarische tv beelden van 2008"quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:50 schreef Stephan123 het volgende:
Is het met die hysterische vrouw ?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef Agiath het volgende:
Voor de normale mensen in de Randstad die er dus nooit ene reet van die boeren accenten begrijpen.
Ik ben geen grapjas!! Neem je woorden terug!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
En ik wordt nog veel ellendiger van al die grapjassen met lichtmetalen videobanden en opgenomen Adre's in een kistje en weet ik veel wat nog meer.
Koos moet op het kistje gaan staan?quote:
Dat zijn alleen de 4 grote stedenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah, de Randstad, waar elke stad een ander plat taaltje heeft.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:50 schreef Stephan123 het volgende:
Is het met die hysterische vrouw ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |