abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 december 2008 @ 13:47:27 #126
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64531297
Wat een mooie foto van Anna!

voor BE, Stinkie en Sasha! Welkom in het dreumestopic

Wat goed van Dana, al poepen op de WC!

Vivi, veel succes met het weken!

Als ik dit soort verhalen lees, ben ik blij dat onze wasmachine op zolder staat, waar eli nooit komt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2008 @ 13:49:28 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_64531378
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef Vivi het volgende:
Pics or it didn't happen Nikky

Dean en zijn piem zijn gisteren naar de dokter geweest, en het viel reuze mee (het was ook al veel minder rood maar ik ben toch maar gegaan to be sure). Gewoon ff weken in een badje Betadine .

Zo, en nu snel oliebollen halen! Zalig uiteinde allemaal!
Pics or it didn't happen Viev Normaal gesproken doe je als moeder zijnde altijd "kusje erop, over" maar in jouw geval lijkt me dat toch een beetje vreemd overkomen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:19:52 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64532370
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Eer ik mijn cam heb heeft Dana al doorgetrokken en gezwaait naar de inhoud .

Kusje voor Dean. Fijn dat het niets ernstigs is. Ik zou later heel graag oma willen worden.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64533724
Nou Nikky van mij mag je die drollenfoto wel houden hoor, maar ik vind het wel knap van Dana!!

Fijn Vivi, dat het onschuldig is. Hoe ga je dat weken in vredesnaam voor elkaar boksen? Dan mag hij meteen in het bad vol betadine ofzo?

Meike's kin valt mee, ik had het bont en blauw verwacht, maar tis alleen beschadigd.

Speelgoed in de wc....a jakkes!
Meike heeft wel een keer haar favo knuf erin gemieterd, die kon dus regelrecht de wasmachine in.

K_P, wat gaat er gebeuren dat je alvast in voren moet slapen? Ga je weer flink aan de lampen hangen vanaaf?

Maken jullie je kindje(s) ook wakker voor het vuurwerk vannacht? Wij laten Meike lekker slapen, en zien wel of ze wakker wordt. Zo ja, mag ze vuurwerk kijken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64533862
Wij laten Maarten lekker slapen en als hij toch wakker zal worden dan gaan we pas vuurwekr kijken.
Hier even een foto van onze dreumes
Met z'n nieuwe muts en schoenen
pi_64533894
Cool ventje die Maarten!
pi_64537832
Maarten wat word je al groooot! Stoere vent op je auto!

Ik laat Mirte lekker slapen. Als ze wakker wordt gaan we wel even voor het raam kijken.
Fake it till you make it...
  woensdag 31 december 2008 @ 20:03:42 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64543166
Hallo allemaal, wij komen ons hier melden!

Ons deumesje ligt uitgeput in bed, het was wel een hele heftige drukke middag hoor!
Sasha is heerlijk verwend, maar ik heb even geen puf om de foto'sop de laptop te zetten enzo.

Ik ben er ook nog niet helemaal uit of we Sasha nou wakker gaan maken of niet. Ik maak hem normaal om 23.00 wakker voor een fles, doen we dat nu om 0.00, of wel om 23.00 en kijken we dan of hij door alles heen slaapt...
Ik hoop dat ik het ergens halverwege de avond zal besluiten.
pi_64543523
Ik laat Nathan gewoon lekker slapen en als hij zelf wakker word door al die herrie mag hij gerust uit bed en voor het raam naar al die kleurtjes kijken. Morgaine gaat samen met papa vuurwerk (kindervuurwerk dus sterretjes) af steken.

Oh en tandje nummer 6 en 7 zijn ook door gekomen !! En de eerste losse stapjes zonder hulpmiddelen zijn gezet!!!!!!
pi_64551700
Gelukkig nieuwjaar allemaal Ik wens iedereen een mooi 2009 vol liefde, geluk en gezondheid

Welkom Sasha en BE

En Nathan wat ga je hard!

Linde is gisteren/vandaag opgebleven tot het vuurwerk. Nou ja vanuit ons gezien niet geheel vrijwillig hoor. We wilden haar om half negen in bed leggen en daar was ze zo aan het huilen dat we het vermoeden hadden dat er iets was. Nou had ze de hele dag nog niet gepoept, dus we dachten dat ze dat nog moest doen. Zit ze bij mijn vader op schoot, moet ze ineens overgeven Tussen 21 en 23.56 heeft ze vier keer overgegeven. Misschien overbodig om te zeggen dat we het proosten met champagne om 12 uur dus maar hebben overgeslagen Vannacht heeft ze in haar bedje bij ons op de kamer geslapen en ook nog een keer overgegeven, maar nu lijkt het goed te gaan. Ze heeft uitgeslapen tot 11 uur en begint nu rustig met een biscuitje en slappe thee en nu maar hopen dat het goed gaat.

Ze vond het vuurwerk trouwens prachtig. We wonen vrij hoog en dus kan je het hier heel goed zien. Het vuurwerk noemde ze trouwens steeds "auto's". Waarschijnlijk omdat we wel eens 's avonds naar de auto's met lichten aan gaan kijken voordat ze naar bed gaat
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:00:31 #136
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64552451
hallo allemaal

een super gezond, gelukkig 2009 gewenst.....

Caithlynn werd mooi om kwart voor 12 wakker en heb ik maar uit bed gehaald....
ze vond het toch prachtig.. wilde dus naar buiten....
heb haar dik ingepakt...
bij mama op de arm en daar zat mevrouw .....woh....woh,....bam.bam.. en maar klappen in de handen..prachtig!!!!
en ja toen weer nar bed... iets minder leuk, maar toch opgegeven alleen om kwart voor 7 ..mama..papa..bah!!!!!!!!!!! en ja hoor mevrouw was wakker met een vieze luier...

maarten wat ze je er geweldig uit...en wat een heerlijke bolle toet hoor..
welkom sasha en BE
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:04:00 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64552519
BE, welkom lieffie En jij natuurlijk ook Sasha, stoere knappe pleuter dat je d'r bent!

Maak er een mooi jaar van, hier, en overal!

donderdag 1 januari 2009 @ 13:05:09 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64552538
En IEDEREEN natuurlijk heel veel geluk, gezondheid, en alles wat leuk mooi en fijn is gewenst, voor 2009
pi_64552562
BE en Sasha, welkom .

Mirte heeft overal doorheen geslapen en er werd aardig wat afgestoken hier.
Vanmorgen om 8 uur was ze aan de klets, ik eruit, douchen en aankleden. Ben ik klaar, ligt ze weer heerlijk te slapen. Zit je dan op nieuwjaarsochtend fris en fruitig in je uppie beneden .
We gaan zo maar eens een frisse neus halen.

Linde, gelukkig lijk je je alweer beter te voelen

Allemaal de beste wensen voor 2009!
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:42:13 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64553178
Maarten, wat een leuk kereltje ben jij zeg!
Linde, wat naar! voor jou

Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar!!

Eli is overal doorheen geslapen. We hadden 11 man beneden
Ben ik erg blij mee Vanochtend hebben we ook mogen blijven liggen tot 10u, toen vond eli het wel genoeg geweest en was hij uitgepraat met zijn beer, dus moest ik eruit. Ook een prima score, toch?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:21:05 #141
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64554002
Wij zijn ook weer boven water. Gelukkig nieuwjaar iedereen! Anna heeft vannacht bij mijn ouders geslapen, zodat ze niet van hot naar her gesleept hoefde te worden door de kou. En wij hebben lekker tot half tien kunnen uitslapen. Half tien! Zolang heb ik in tijden al niet meer geslapen. Heerlijk. Wat een zalige joggingbroek-en-slobbertrui-ochtend was het.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_64556206
Memmel, uitslapen....HEERLIJK!!! wat kun je daar dan van genieten he!
Nathan, los lopen is stoer en handig! Goed van je!
En uiteraard doe ik mee met het warme onthaal van Sasha en BE, welkom!!

Meike sliep ook lekker door het voorwerk heen!
Heerlijk is dat!
Vanmorgen naar de opa's en oma's en vanmiddag lekker thuis aanklungelen.

Beetje minder grappig is dat we op Meikes kamer een lek hebben in de waterleiding (in de muur dus)
Het komt door het plafond naar beneden....
pi_64556679
Caitlynn leuk he dat vuurwerk?

Nijna zal je altijd zien dat ze dan besluit lekker weer verder te slapen Ach even heerlijk niksdoen is ook wel lekker toch?

Eli lekker doorgeslapen! Ik had gisteren in Tunfun echt niet het idee dat Linde niet lekker was en we zijn vanuit daar ook nog onderweg gaan lunchen bij de kalvertoren. Ze heeft nog heerlijk zitten smullen. Het kwam dan ook echt als een verrassing (ook voor mijn vader bij wie ze op schoot zat ) Nou ze heeft net alweer 2 boterhammen op en ligt nu lekker te slapen dus hopelijk hebben we het ergste weer achter de rug.

En Memmel klinkt als een heerlijke ochtend Vooral de pyamabroek en slobbertrui. Heerlijk

Karin succes met de lekkage!

Hier is er wat meer actie geweest. Ik was dat hele kerst en nieuwjaarsgebeuren zo zat dat de boom en alle kerstspullen hier al opgeruimd zijn. Normaal wachten we nog een weekje maar hij viel nogal uit en Linde probeerde steeds alle uitgevallen naaldjes terug te stoppen in de boom Dus ik heb mijn kind maar een traumaatje bespaard... Ik ben net klaar met stofzuigen en nu gaat mijn vriend dweilen en dan kunnen we fris het nieuwe jaar in.
pi_64556829
tja we kunnen eerst niet zoveel doen aan de lekkage, want ze willen niet komen.
Dus flink met handdoeken in de weer om het zoveel mogelijk tegen te houden.
De vloer begint al krom te staan op Meikes kamer dus dat gaat lekker.

Stiemie ook al zo ijverig de kerstspullen opgeruimd! Wij ook al!
Gelukkig is dat stomme ding weer naar zolder verkast.
Meike vindt het alleen maar raar, die loopt steeds te roepen om de kerstboom, en dattie aan moet enzo
pi_64556913
Hoezo willen ze niet komen dan Karin? Lijkt me toch best een noodsituatie of niet?

Toen we de boom beneden bij de container wilden leggen bleken veel buren er net zo over te denken. Er liggen er al een stuk of zes! Linde moet ook wennen dat ie weg is. Boom? zegt ze dan
pi_64557007
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Stiemie het volgende:
Hoezo willen ze niet komen dan Karin? Lijkt me toch best een noodsituatie of niet?

Toen we de boom beneden bij de container wilden leggen bleken veel buren er net zo over te denken. Er liggen er al een stuk of zes! Linde moet ook wennen dat ie weg is. Boom? zegt ze dan
tja de kids snappen er niks van dat de kerstboom ineens weg is.
Meike roept nu: boom inne doos!!!

Ze willen niet komen, want geen tijd.
En het was nu toch al door het plafond, en erger kon het niet worden zei de storingsmeneer. We moeten morgen maar weer bellen daar gaat ons dagje Ballorig.
pi_64561744
Wat irritant Karin, kan je het nog enigzins opvangen in bakken ofzo? Of loopt het langs de muren...
Wat stom dat ze er niet voor komen, straks heb je je eigen indoor zwembad...
pi_64561994
we hebben er wat doeken omheen gedaan, af en toe even vervangen door droge, en dan houden we het wel redelijk droog. Bel morgen wel weer met de hulpdiensten. Volgens mijn vriend gaan we ons Ballorig dagje niet in het water laten vallen, dus extra doekies erom en gaan! Dat zal Meike wel weer helemaal prachtig vinden!

Vandaag een beetje harrie in de warrie ons Meikie, vanmiddag maar een half uurtje geslapen dus vanavond was ze helemaal gesloopt.
Heb het nog een poosje kunnen rekken met grappige filmpjes van YouTube, van katten die van aanrechten afvallen enzo, ze lag in een deuk!
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:14:41 #149
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64566909
karin wat super vervelend zeg....
hoop voor jullie dat ze snel komen... gewoon doordringen......!!!
en have fun bij ballorig! ( gaat vast wel door)

wij hebben onze kerstboom meteen na kerst opgeruimd... ik was helaas niet zo in de kerstsfeer dit jaar door omstandigheden dus was al lang blij dat die dagen weer voorbij waren...
caithlynn vond het heel vreemd... maar wanneer ze nu ergens lichtjes ziet hangen, roept ze nog oh boom!!!!

oliebollen vallen trouwens ook goed in de smaak bij caithlynn!
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64574781
Ik zit hier een beetje achter mn pc, draai ik me om, zit Damian in de stoel Ik denk, nou dat gaat ook ineens hard. Eerst uit zn kinderstoel klimmen en nu al op de stoel kunnen klimmen!
Dus ik even testen door er speelgoed op te zetten, maar hij maakte niet echt aanstalten.... Even doorvragen bij Wesley ( nee ik heb het niet gedaan! ) maar die bleek er dus wél mee te maken te hebben. Hij had hem een handje geholpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')