En je vond dat stiekem wel geil?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:06 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ze had strakke kleding aan tijdens de test (mijn zus)
WTF dit meen je serieus?quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 21:03 schreef Ikzoekiets het volgende:
Een douche vrije dag is wanneer ik niet hoef te douchen. Op niet douche vrije dagen moet ik van mijn moeder altijd een douche nemen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou vooruit dan, maar alleen als ik me mag douchen
Woar koop je die drugs.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef Ikzoekiets het volgende:
Wat is er zo verwarrend mensen?
Wat willen jullie dat ik uit moet leggen?
- OPquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef Ikzoekiets het volgende:
Lachen gieren brullen gozer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef Ikzoekiets het volgende:
Jouquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:10 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik heb het hele verhaal verteld. Ik heb jullie zelfs over mijn huis verteld en mijn zus. Er ontbreken geen stukjes in dit verhaal. Wat begrijpen jullie niet aan dit verhaal?
...het probleem?quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 21:10 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik heb het hele verhaal verteld. Ik heb jullie zelfs over mijn huis verteld en mijn zus. Er ontbreken geen stukjes in dit verhaal. Wat begrijpen jullie niet aan dit verhaal?
Deel 3 heeft TS al beantwoord, dat deed ie niet. Alhoewel dat vrij geloofwaardig klonk!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:09 schreef MrManiak het volgende:
[..]
- OP
- Geestelijke toestand
- Of je op je zusje/moeder geilt
- Wat je hier doet
Waarom moesten wij deze onzin weten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:10 schreef Ikzoekiets het volgende:
Jawel, er ontbreken nog wél wat stukjes. Waarom moesten je zus en jij gewogen worden? Hebben jullie (of je moeder) problemen met jullie gewicht?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:10 schreef Ikzoekiets het volgende:
en gewogen hequote:
Ik geloof hem ook niet, dus vraag ik het nog een keer. Misschien dat hij nu wel roept 'Mijn zusje en/of moeder in een strak pak is geil'quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:11 schreef Curri het volgende:
[..]
Deel 3 heeft TS al beantwoord, dat deed ie niet. Alhoewel dat vrij geloofwaardig klonk!
Goed punt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |