Verleden jaar had het broertje van de vriendin van mijn neef.... voor ¤800 aan vuurwerk gekocht... en bijna het veelvoud hiervan aan (letsel)schade gecreëerd.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:28 schreef eer-ik het volgende:
wtf
Een maat van mij koopt voor een paar 100 euro aan vuurwerk, vind dat al overdreven.
middagquote:
het is weekend, dus dat magquote:Net wakker
Whehequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden jaar had het broertje van de vriendin van mijn neef.... voor ¤800 aan vuurwerk gekocht... en bijna het veelvoud hiervan aan (letsel)schade gecreëerd.
Een sierpot, die veel opeens om.. waardoor er 100-en ongeleide projectiel werden weggeschoten... Kwam er 4 dagen later achter... goh.. ik heb een brandwond op mijn scheen... Bij een gezin vloog er een vuurbal naar binnen..
Als er weer een boel Halt jongeren onze tuin komt schoonmaken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:33 schreef eer-ik het volgende:
zie je nou, nergens goed voor dat vullis.
Elke dag iets later, begon 3 dagen terug met 11 uur, eergister half 12, gister 12 uur, nu half 1quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
middag
[..]
het is weekend, dus dat mag
Ik eergistert 1300, gister 1100 vanochtend 0900.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Elke dag iets later, begon 3 dagen terug met 11 uur, eergister half 12, gister 12 uur, nu half 1
Morgen dus vooor 1 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:53 schreef PieterBas het volgende:
Die blijf ik nog steeds een van de mooiste uitzonderingen vinden:haha, dat is een mooie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:43 schreef eer-ik het volgende:
Ja, het moet er toch een keer van komen he
Luilakquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga zo ook maar eens douchen.
Ben wel al buiten geweest enzo, boodschappen etc gedaan maar nog niet gedouched.
Per ongeluk ben ik ook weer in de mand beland
Last van een jetlag?quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:03 schreef Piles het volgende:
Mogguh
Ik ben nog steeds niet gewend aan vroeg opstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |