sowieso, een losse chipkaart naast je gewone OVquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:09 schreef PieterBas het volgende:
Die chipkaart had allang ingevoerd kunnen worden
da's toch al gauw zo'n 15 graden warmer dan buiten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:11 schreef Bravebart het volgende:
Brrrr, kom ik net thuis, is het 12 graden
Ja jippiequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's toch al gauw zo'n 15 graden warmer dan buiten.
;oquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jippieMaar toch al snel 10 graden kouder dan lekker
Dat is koudquote:
Daar snap ik dus ook niet de logica van...quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso, een losse chipkaart naast je gewone OV
Naja, daar komt het hier ongeveer op neerquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:15 schreef The_Dean het volgende:
Moet jij eens in een huis zonder cv gaan wonen Bart, kun je nog lachen
Dat is omdat de studentenOV kaart door IBG aangeboden werd, niet door NS.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar snap ik dus ook niet de logica van...
Ik vind 19 een prima temperatuur.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is koudNaja, ik woon ook in een totaal ongeïsoleerd huis, misschien is de gevoelstemperatuur dan lager
Gaskachel in de woonkamer, met dubbele ramen, verder alles enkel glas en niet gewarmdquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, daar komt het hier ongeveer op neerCV heeft 5 dagen niet aangestaan
En alles is enkel glas en ongeïsoleerd
Ahzo. maar dan snap ik nog steeds niet waarom het niet gewoon op een kaart kan.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is omdat de studentenOV kaart door IBG aangeboden werd, niet door NS.
Dudequote:Op zaterdag 27 december 2008 12:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaskachel in de woonkamer, met dubbele ramen, verder alles enkel glas en niet gewarmd
Is ook de meest simpele oplossing maar IBG heeft geen toegang tot het aanmaken van (chip)kaarten. Is geen afspraak voor gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ahzo. maar dan snap ik nog steeds niet waarom het niet gewoon op een kaart kan.
Je geeft op IBG groep in oktober aan wat voor ov jaarkaart wil
Stuur digitaal foto in, en moet voldoen aan de eisen van het paspoort (zal juridisch gezien niet mogelijk zijn)
IBG maakt de chipkaart
en stuurt het op..
Dit zal zeker niet haalbaar zijn, maar lijkt mij het meest simpelst en zodoende zit je niet met 2 pasjes..
Ik zie de lol er ook niet meer van in..quote:
Okay, Okay IB Groepquote:
Het zou dus veel efficienter, goedkoper en gemakkelijker kunnen..quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is ook de meest simpele oplossing maar IBG heeft geen toegang tot het aanmaken van (chip)kaarten. Is geen afspraak voor gemaakt.
Dat is volgens mij een van de meest voorname dingen die gaat veranderen, echter weet ik 't niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |